tolgakutukcu
Üye
5730 N-Gage Oyun Problemi Lütfen Yardım Edin :(
Selamlar Arkadaşlar.
Daha Dün Yeni Bir Nokia 5730 XM Aldım. Bir İki Kez Tak Çıkar Yaptıktan Sonra 8 GB HAfıza Kartı Bozuldu :S
Neyse Şimdi Benim Problemim Telefonun N-Gage Özelliği Olmasına Rağmen N-Gage Oyunları Oynayamıyorum, Veya Nasıl Yükleyip, Nasıl Oynayacağımı Bilmiyorum.
Yardım Ederseniz Çok Sevinirim...
Daha Dün Yeni Bir Nokia 5730 XM Aldım. Bir İki Kez Tak Çıkar Yaptıktan Sonra 8 GB HAfıza Kartı Bozuldu :S

Neyse Şimdi Benim Problemim Telefonun N-Gage Özelliği Olmasına Rağmen N-Gage Oyunları Oynayamıyorum, Veya Nasıl Yükleyip, Nasıl Oynayacağımı Bilmiyorum.
Yardım Ederseniz Çok Sevinirim...

