5730 N-Gage Oyun Problemi Lütfen Yardım Edin :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tolgakutukcu

Üye
    Konu Sahibi
5730 N-Gage Oyun Problemi Lütfen Yardım Edin :(
Selamlar Arkadaşlar.

Daha Dün Yeni Bir Nokia 5730 XM Aldım. Bir İki Kez Tak Çıkar Yaptıktan Sonra 8 GB HAfıza Kartı Bozuldu :S :@

Neyse Şimdi Benim Problemim Telefonun N-Gage Özelliği Olmasına Rağmen N-Gage Oyunları Oynayamıyorum, Veya Nasıl Yükleyip, Nasıl Oynayacağımı Bilmiyorum.
Yardım Ederseniz Çok Sevinirim...
 


ÖZGÜNBEY

ÖZGÜNBEY

Üye
menüde N-Gage Games uygulaması var, ona gir oradan istediğin oyunu seç ve indir... oyunu sınırsız oynamak istiyosan kutudan çıkan N-Gage Games broşürünün arka kapağındaki aktivasyon kodunu gir ve oyunu sınırsız oynamaya başla... iyi oyunlar :bigstar:
 
eyup007

eyup007

Üye
n-gage destekliyse üsteki arkadaşın deiğini yaparsan olur..Yalnız destekli deilse hackleyip meckleyim bişiler yapıp kuruyorlardı..Araştırırsan bulabilirsin(detekliymiş gerekli olacağını sanmıyorum)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
5730 un hafıza kartı sorun oldu bendede telefon açıkken çıkarınca yada başka tel e takınca kart kafayı yiyor onun için
ben gerekli dosyaları pc ye yedekledim ve karta formattan sonrayla kabloyla baglandım sorun yapmıyo artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt