5700 xpressMusic ! sonunda aldım :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
5700 xpressMusic ! sonunda aldım :)
yaklaşık 2 haftadır almayı planladığım bir telefondu şu an 12 st. boyunca şarj olmak üzere şarj da ve 15 gün boyunca her gece şarja bırakmamı söyledi turkcell shop daki satış elemanı ;) telefonu elimden geldiğince inceledim ve almak isteyenlere kesin bir şekilde söylüyorum 550 ytl'niz varsa mutlaka bu telefonu alın ;) daha henüz tam anlamıyla faydalanamasamda yeterince kullandım ve şimdiden çok etkilendim (tam olarak meyvesini yemeye başlamadım diyelim.) siteden 5700 sahibi arkadaşlarla ilietişime geçmeyi planlıyorm fakat telefon şarj da olduğu için şimdilik uygulamaya geçemedim " 6:00 - 15.12.2007 " da şarjdan çıkarır çıkarmaz tam kapasite kullanmaya başlayacağım ;)

resimler ve fikirlerim çok yakında burada ;)
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
ne diyelim hayırlı uğurlu olsun
güle güle kullan
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
eyv. sağolasın
 
danger03

danger03

Üye
hayırlı olsun iyi günlerde kullanman dileğiyle
 
dreamwtf

dreamwtf

Üye
güle güle kullan kardeş
 

polat_ketur_76

Üye
telefon güzel miş hayırlı olsun ne diyelim iyi yapmışsın kardeş...
 
omeraydo

omeraydo

Üye
ben 5700 kullanıyorum benimle etkileşime ve iletişime geç :D:D bu arada e nihayet yaaa hayırlı olsun kırmızı mı siyahmı?
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bence mp3 ve profilden resim çekmek için tel alanlar için bire bir ;) tam anlamıyla müzik telefonu ..
elinizdeki nin bi 5.1 ses sisteminden kopup geldiği hissini uyandırıyor... !! harika denilecek kadar ii sadece joistik'i biraz beni düşndürdü ama dedim ki " ya ilk defa bi telefonu bu kadar beğeniyorum cesur olayım " pişman olunmayacak kadar kusursuz diyebilirim *

omeraydo # tam anlamıyla telefonu sömürüyosun teli arasıra tatile çıkar :'D kutunun içinden çıkan kulak içi kulaklık kulağıma olmuyo ne yapsam ? abimin w800 telinden kalan bi tane kulak içliği vardı onu taktım ama diğer i sürekli kayıyo kulağımda :(
 
omeraydo

omeraydo

Üye
bence mp3 ve profilden resim çekmek için tel alanlar için bire bir ;) tam anlamıyla müzik telefonu ..
elinizdeki nin bi 5.1 ses sisteminden kopup geldiği hissini uyandırıyor... !! harika denilecek kadar ii sadece joistik'i biraz beni düşndürdü ama dedim ki " ya ilk defa bi telefonu bu kadar beğeniyorum cesur olayım " pişman olunmayacak kadar kusursuz diyebilirim *

omeraydo # tam anlamıyla telefonu sömürüyosun teli arasıra tatile çıkar :'D kutunun içinden çıkan kulak içi kulaklık kulağıma olmuyo ne yapsam ? abimin w800 telinden kalan bi tane kulak içliği vardı onu taktım ama diğer i sürekli kayıyo kulağımda :(

valla yapabilecek bişi yok kuzen benim öyle bir sorunum yok :D 404 veya japon gibi yapıştırıcı öneririm de bi daha hiç çıkaramazsın :D 3250 de 3 değşik kulaklık plastiği geliyordu bunda yok olsun zaten sattım ben :D hemde 564 ytl ye :D:D:D şimdiki hedef p990i N95 veya N81 bu üçünden biri nasıl sattın diye sorma :D
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bu arada kulaklığı da değiştirdim kulaklıktan çok çok çok az ses çıkıyordu garanti kapsamına girer mi ? değiştirirler mi acaba ? ama aşırı az ses çıktığı için sony psp kulaklığını kullanıyorum şu anda.. o da yeterli kaliteyi vermiyor...
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
hayırlı olsun arkadaşım
 
Nazy

Nazy

Üye
Hayırlı Olsun Bende Buaralar Yeni Bir Telefon Almayı Düşünüyorum
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
hayırlı olsun güle güle kullan darısı olmayanlara
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
iyisin :islik burası o yer değil ;)

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca sürekli avatarın değişiyo bu konuyu özel olarak mı seçtin ?
 
crazy_wolf

crazy_wolf

Üye
telefon güzel memnun kalıcanı umarım
 
king512

king512

Üye
hayırlı olsun güle güle kullan
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
hayırlı olsun salih abicim
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
vatana millete ve sana hayırlı uğurlu olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt