Salihyet
Üye
5700 xpressMusic ! sonunda aldım :)
yaklaşık 2 haftadır almayı planladığım bir telefondu şu an 12 st. boyunca şarj olmak üzere şarj da ve 15 gün boyunca her gece şarja bırakmamı söyledi turkcell shop daki satış elemanı
telefonu elimden geldiğince inceledim ve almak isteyenlere kesin bir şekilde söylüyorum 550 ytl'niz varsa mutlaka bu telefonu alın
daha henüz tam anlamıyla faydalanamasamda yeterince kullandım ve şimdiden çok etkilendim (tam olarak meyvesini yemeye başlamadım diyelim.) siteden 5700 sahibi arkadaşlarla ilietişime geçmeyi planlıyorm fakat telefon şarj da olduğu için şimdilik uygulamaya geçemedim " 6:00 - 15.12.2007 " da şarjdan çıkarır çıkarmaz tam kapasite kullanmaya başlayacağım 
resimler ve fikirlerim çok yakında burada
resimler ve fikirlerim çok yakında burada


burası o yer değil 