Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
5500 sport almayın
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tünay
Üye
Konu Sahibi
5500 sport almayın
nokia 5500 sport içerik harika fakat tuş takımı tekkelime ile berbat kabuk gibi soyuldu üstelik 1 aygibi kısa sürede .bilginize.
:::burak:::
Üye
kullanımda önemli bence ben sana katılmıyorum
ponky
Üye
Yani kullanımda önemli örneğin çok fazla kot pantolonu tarzı ceplere sokmamalı bol ceplerde taşınnmalı,normal bi cep telefonunda bile 1 aydan sonra yıpranmalar soyulmalar gözükebilio .O kadarda kötü bir telefon değil katılmıyorum.Alın
Davulbaz
Üye
yanılmıyorsam symbian 9.1 vardı onda ama malzemenin kalitesis olmasına şaşırmadım açıkcası.
yassak_rap10
Üye
ok saol bilgi için
musdiyar
Üye
hem tuş takımı neki değişirsin al 10 tane bozdur bozdur harca
bloodless12
Üye
bence kullanım önemli arka cepte taşınan cep telefonlar çabuk hasar görüyor
maxiburak
Üye
kardeş burda önemli bi nokta war sen nası kullandın telefonu !
emreemre01
Üye
evet yani nasıl kullandın ki nokia nın en sağlam telefonlarından bririni
degerli43
Üye
bence gayet iyi bir telefon
nokia5300
Üye
beyler arakadsa yuklenmeyin tuşları polimer oldugundan baya tuş şikayeti almış bi telefon fakat özanli kullanırsanız dayanabilir. bnde 5300 war bnm tuslar telefo kızaklı oldugu halde yıpranmaya basladı 3 cü ayında
dostum herkes taş gibi telefon diyor belki o telde bi sorun vardı
3aku1
Üye
arkadaşım bende 40 gündür kullanıyorum öyle bir sorunla karşılaşmadım taş gibi duruyor hala
C01aY
Üye
Sizde bi telefon kılıfı alın kardeşim bu kadar zormu yahuu
jatvalca
Üye
çoğu arkadaşın dediği gibi kullanım çok önemli
firatooner
Üye
tuş takımı soyuluyor evet ama bunlar büyük sorunlar değil üzerindeki sistem o derece küçük ve dayanıklı bir telefon bence nokianın en iyilerinden biridir