arkadasım anlasılan uzaksın bu konulara,olabılır.dokunmatık bır telefon alacaksan kapasitif ekran olsun kesınlıkle.arada dağlar kadar fark oluyor.sonra hayal kırıklıgına ugrama.5800 a gelınce evet kapasitif değil ama yılların telefonu.onun devrı kapandı ve artık cıkan yenı telefonlar kapasitif ekran kullanılyor.rezistif ekranda ekrana dırencsel baskı uyguluyarak ıslem yapıyorsun yanı basman gerekıyor ve ekranın kenar kısımları algılamada bazen tutukluk yapabılıyor.kapasitifte ış oyle değil.o yuzden rezistif ekranlara basmatık,abanmatık vs yakıstırmalar yapılıyor.tavsıyede etmem.bu butcede nokıalarda blfıgım kadarıyla rezistif ekranlı fakat lg optumus me samsung galaxy mini kapasitif ekranlı her turlu bu ıkı modelden bırını almanı tavsıye ederım ben