kardeş ben 4gb kullanıyorum ne bir takılma nede başka sorun var zaten yazıyor kitapçığında en fazla 8 gb diye üstü tanır veyada yavaş çalışır ama hiçbirşey olmaz işlemci ve remi yeterde artar bile 369 mhz 125 rem nasıl yetmez neyse benim tel bu arada 5320xm bir türlü şu sertifika olayını yapamadım versiyon 4.13 burdakilerin hepsini denedim ama olmuyor bir yerden sertifika aldım bu seferde HelloCarbide içine eklemeyemedim neyse inşallah ileriki zamanlarda çıkar artık hayırlısı