5310 ekran parlaklığı sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
XxScorpion52

XxScorpion52

Üye
    Konu Sahibi
5310 ekran parlaklığı sorunu
arkadaslar bnm telefon 5310 xm bir sorunum var telefonun parlaklığı az bunu nasıl ayarlayabılırım yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 


futbol123

futbol123

Üye
ayarlara gir ekran ayarları de ekran parlaklığına gir arttır
 
XxScorpion52

XxScorpion52

Üye
    Konu Sahibi
ekran parlaklığı diye bişi yokki
 

csrfaruk12

Üye
aynı sorun bendede var kardeş
 

tuna31

Üye
guncelleştrsek duzelırmı ekran bnmde aynı sorun aciL cwp lutfn
 
eyup007

eyup007

Üye
yok kardeşler olmaz..benim teldede düşük..6300 kadar parlak değil..bu kadarla yetinmek gerek ayrıca bir yandanda iyi şarj daha uzun dayanıyor 6300 a göre
 
atakan25

atakan25

Üye
az parlak olunca şarj daha çok gider bu telefonda parlaklık ayarı yok sanırım çoğu s40ta bu ayar yok malesef
 

tuna31

Üye
teskkurLer

--------------- Ekleme ---------------

nokia nın sitesinden baktım o telfnun kendi ozelligi qece qunduz sensoru warmış bu ne işe yarar gunduz ekran daha parlak tuşLarını işiqi kayboluyor gece ise ekran işiqi dusuyor tuşların işigi yanıyor bu sayade aku daha fazLa gıdıyor =)) bi deneyin bi karanlık yapın bi gunduz :))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt