5300 ı web cam olarak kullanabilir miyiz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sercu

sercu

Üye
    Konu Sahibi
5300 ı web cam olarak kullanabilir miyiz?
5300 ı web cam olarak kullanabilir miyiz?:deal:
 


memoli53

memoli53

Üye
yokk :D
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
Maalesef kullanamazsın. Eğer öyle olsaydı webcam üreticileri işsizlikten ağlardı!!!
 
nokia5300

nokia5300

Üye
tüh be kullanamıoz mu :S :(
 

SEFA_İSK

Üye
Link Falan Yok Ortada
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
arkadaşım zaten bunlar sadece s60larda oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt