5230 yeni firmware v50 Geliyormuş

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Copyright^

Copyright^

Üye
    Konu Sahibi
5230 yeni firmware v50 Geliyormuş
arkadaşlar bildiğiğniz veya bilmediğiniz üzere nokia 5230 için yeni firmware üretiyor [v50] fakat henüz Türkçe'si yayınlanmamış. sizce tahminen ne zamana kadar çıkar Türkçe'si veya çıkacak mı bilen biri aydınlatabilir mi?
 


fatihveyusuf

Üye
50.6 diye birşey de gördüm ama muhtemelen avrupa daki ülkeler içindir. Bizim ülkeye çıkmaz gibi geliyo.
 
firat1231

firat1231

Üye
İnşallah cıkar yaw :S

Bana facebookta nokianın grubunda birisi Navifirm ile yğkleyebilrsn dedi acaba yüklenirmi ???? İngilizce olsada olr FARKETMEZ :yuru

----------Eklendi @ 14:43:44 ---------- Yazıldı @ 14:39:28 ----------

burdaki videoda adam 5230'a Navifirm le v50 yukluyo
 
Copyright^

Copyright^

Üye
    Konu Sahibi
bende 5230 v50.0.001'i yükledim ingilizce güzel fakat türkçe olmaması kötü iştee..
ve navifirmle yükledim yüklenebiliyor yani :)
 

blackcemre

Üye
navifirm ile istediğin nokia 5230 yazılımını yükleyebilirsin ama garanti dışı kalıyor mesela telefon bataryasını çıkardığınız yerde product code yazıyor kendi product codenize göre kurmalısınız yoksa telefonunuz garanti dışı kabilir.
Bide v50.6.1 ve 50.6.2 yazılımları nokia 5235indir çünkü 5230 ile 5235 aynı rm codelerine sahip onun için nokia 5230 v50.0.001 i yüklemenizi tavsiye ederim ama şimdi türkiyenin product codesine göre çıkmamış yani:0585382product codesine göre çıkmamış(tenklere göre product code değişebilir.)

----------Eklendi @ 13:28:51 ---------- Yazıldı @ 13:27:16 ----------

renklere göre değişebilir
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Türkiye'ye çıkmazsa çıkmasın sorun değil benim için :) Sanki Nokia çok başarılı ya bu yazılım işinde:evet:
 

sphynx33

Üye
50.0.1 i ingilizce de olsa yukleyen arkadaslar yukledikten sonra ovi suite telefonu tanıyormu, bir de hangi ülke için olan hangi yazılımı navifirm den indirip kurdunuz acaba ?
 

sphynx33

Üye
Türkce v50 cıkmış hayırlı ugurlu olsun herkese :ehe
 

muratgn

Üye
ben bugün yükledim gayet güzel oldu.. mesajlarda surat ifadeler var.. internet explorer evrim geçirdi.. ovi maps güncellemesi de mevcut ayrıca onu da yükledim ve ovi maps da bambaşka bir görünüme kavuştu daha dinamik..
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hayırlı olsun
 
Sheqi(L)az

Sheqi(L)az

Üye
Türkiye için ne zaman cıkıyor bu oLay ????? Bellimi arkadşaLar
 

sphynx33

Üye
çıktı turkiye ovi suiteden de yukleyebilirsin..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt