ilo53
Üye
5230 ekran cok cabuk cızılıyor.
Arkadaşlar 5230 kullanıyorum.Fakat ekran cok çabuk çiziliyor koruyucu alıyorum hemen çikiyor 3ay oldu alalı fakat telefonun ekranı cok cizik nasil çizilmesini engelliyebilirim.Ekran ısıgı kapalıyken ınceden bakınca belli oluyor.Ama ben cok rahatsız oluyorum yardımlarınızı beklıyorum.Birde kap alsam fıyatı ne kadar bilgi verirsenız cok iyi olur simdiden tessekkur.
Arkadaşlar 5230 kullanıyorum.Fakat ekran cok çabuk çiziliyor koruyucu alıyorum hemen çikiyor 3ay oldu alalı fakat telefonun ekranı cok cizik nasil çizilmesini engelliyebilirim.Ekran ısıgı kapalıyken ınceden bakınca belli oluyor.Ama ben cok rahatsız oluyorum yardımlarınızı beklıyorum.Birde kap alsam fıyatı ne kadar bilgi verirsenız cok iyi olur simdiden tessekkur.
Sana tavsiyem ekran koruyucu takmadıysan tırnağını kullanma derim
