5230 ekran cok cabuk cızılıyor.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ilo53

ilo53

Üye
    Konu Sahibi
5230 ekran cok cabuk cızılıyor.

Arkadaşlar 5230 kullanıyorum.Fakat ekran cok çabuk çiziliyor koruyucu alıyorum hemen çikiyor 3ay oldu alalı fakat telefonun ekranı cok cizik nasil çizilmesini engelliyebilirim.Ekran ısıgı kapalıyken ınceden bakınca belli oluyor.Ama ben cok rahatsız oluyorum yardımlarınızı beklıyorum.Birde kap alsam fıyatı ne kadar bilgi verirsenız cok iyi olur simdiden tessekkur.
 


Chicago Made

Chicago Made

Üye
Bnde 5800 kullanıyorum 1 ay oldu ilk 1 hafta koruyucusuz kullandım sonra 10 Tl'ye ScreenGuard(Şeffaf koruyucu) bir de Kasa koruyucu kılıf aldım herhangi sorun yok nazar değmesin:eheSana tavsiyem ekran koruyucu takmadıysan tırnağını kullanma derim:oke:
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
Bnde 5800 kullanıyorum 1 ay oldu ilk 1 hafta koruyucusuz kullandım sonra 10 Tl'ye ScreenGuard(Şeffaf koruyucu) bir de Kasa koruyucu kılıf aldım herhangi sorun yok nazar değmesin:eheSana tavsiyem ekran koruyucu takmadıysan tırnağını kullanma derim:oke:
aynen koruyucu al
 
ilo53

ilo53

Üye
    Konu Sahibi
Bilgi için sagolun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt