ilo53
Üye
5230 aldım kullananlar ıcerı(onemlı)
1-)arkadaslar ben 5230 aldım oncelıkle sarjı 1gun dolmadan bıtıyor ama sureklı kullanıyorum ınternete fılan gırıyorum 1saat muzık dınlıyorum ortalama 1saatte ınternete gırıyorum bırde mesaj atıyorum 30dkda telefonla konusuyorum sarj kalmıyor bu normal mı?(1 gunde bunları yapıyorum)
2*) bırde sunu sorucam telefon elımde dıkey tutuyorum ama ekran yatay oluyo bıraz gec duzelıyor
3-)bırde ınternete fılan gırerken telefonun bataryası ısınıyor.
2*) bırde sunu sorucam telefon elımde dıkey tutuyorum ama ekran yatay oluyo bıraz gec duzelıyor
3-)bırde ınternete fılan gırerken telefonun bataryası ısınıyor.


