5228 Kamera Merceği Çatlamış :P

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Turan

Üye
    Konu Sahibi
5228 Kamera Merceği Çatlamış :P
Bu sabah telefonumun arkasına bakınca farkettim.Kamera Merceği camı çatlamış.Telefonumu hiç düşürmedim nasıl oldu anlamış değilim.Tahminimce sıcaktan oldu.Sizce garantiye girermi?Yada kendim cam bulup değiştirebilirmiyim
 
Kendin değiştiremezsin ama parça çıkma parça bulursan herhangi bir tamirciye değiştirebilirsin
 
kardeşim kendi kendine olmaz o işler . Belliki bişi olmuş farketmeden gitmiş orası .Nokia care varsa bulundugun şehirde oraya git. Fazla bi para istemezler yada komple kapak degişecek derler oda 15-20 tl olur.
 

Turan

Üye
    Konu Sahibi
nokia ya mail attım.Garanti kapsarmı diye bir cevap gelmedi. Anıl dediğin gibi bi nokia care bakayım.izmirdeyim

 
garanti dışı olur kardeşim İzmir de 20 Tl vercen nokia care ye
 
Telefon tamircileri en fazla 5-10 tl alır tabi parca varsa.
 

Turan

Üye
    Konu Sahibi
BU gün nokiadan aradılar.Garantiye girip girmeyeceğine servis karar verecekmiş detaylı inceleme yapacaklarmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...