5130 xpressmusıc

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cikcik06

Üye
    Konu Sahibi
5130 xpressmusıc
Ya bnde 5130 xpressmsıc var ama bı turlu msn ye fln gıremıyorum hattıım turkcell musterı hızmetlerını fln arıyorum olmuyo yardımcı olabılırmısınız
 
Tepkiler: reisbey68
arkadaşım eğer cihazın turkcellin listesinde yoksa turkcell internet bağlantısını kullanarak girebilirsin.haftalık veya aylık internet paketi alırsan daha uygun olur yoksa çok kntr yiyo.
 
aynı problem bendede war dı 5130 xpress music msn desdeklemiyor anca int. paketi alıp ebuddyden gıreresin
 

pcccc

Üye
bende de var o programı desteklemiyor, sen opera mini ye msn yaz ordan live msn ye gir alanını postalarını felan da görebiliyosun
 
bendeki msn programları da çalışmıyor
 

pcccc

Üye
hyr yanlış bilgi vermeyin turkcell den mesaj geldi desteklemiyor
 

cennk

Üye
bende bu telefondan var msn kendi içinde
 

123456x

Üye
beyler tabii açmaz bu telefon 1 nisan 2009 da cıktı yani 2010 da yeni yazılımlar yükjlenio oto o zman acılcak bn bunu öqrendim türkcell bayiisinden
 

seyfoo52

Üye
bendede 5130var bende msn ye giremiyorm turkcell hattıyla olmuyor ben garantiye götürüp yazılım bile attırdım yinede olmuyor
 
bence alakası yok bende 5130 var turkcell avea vodafone hepsinden girio şahsen
 
arkadaşlar nasıl girmiyo aynı tel bende var internet paketim her saniye msndeyim :S
 
Ben cok rahat bı sekılde gırıyorumm hatta Internet paketı alırsanız telefonunuzu pc suıt le laptopunuza baglarsanız laptopdanda nete gırebılırsınız
 

sinyorss

Üye
beyler bayanlar sim kart menüsünden,Turkcell hizmeleri>müşteri hizmetleri>Ayarlarımı yap'dan önce wap,sonrada TurkcellMessenger'in ayarlarını yaptırın ondan sonra girio ama başka bi telefondan aramayı fln isteyebilir
 

CaRNaGe7

Üye
arkadaşlar 5130 gerekli ve çalışan bir msn programı arıyorum bir çok java program buldum ama hesinden sonuç yok çalışan bir tane söyleyebilirmisiniz
 
5130programaları lazım lültfen çabuk
 
yha bn aveyayı 2009 temmuzda aldım ve msn e çatur çuturda giriyoo ve 12 saate 5 knktor atmışıtı sadce ayarlara girp yapılandırmaya gelip varsayılıan yapılandrma ayarına türkcell,vodafone .avea yapın tercih edilen erişim nokktasına türkcell,vodafone, avea internet yapın sonra tüm uygulamalarda varsayılanın etkinleştirin diyin tmmdır :d
 
walla bnde 12 saatte 5 kontor atıyodu hatta girdi cıktı 5 konyor atıyoodu şimdi yapmıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...