Bende ideos x5 oneririm... ozellikle adw launcher yukleyipte gerekli duzenlemeleri yapinca akiciligi iphone gibi oliyor.. ekrani buyuk ve cok kaliteli-telefon cok seri-tuslari dokunmatik. Yani cok daha uzun sure dayanir. Malzeme kalitesi cok iyi 2-3 aydir jelatinsiz kullaniyorum ekrani. En ufak bi cizik yok... kamerasida yeterli duzeyde.. ses klitesi cok iyi fazla yuksek cikmiyor hoparlorde ama dolby ses telnolojisi kullaniyor ve bass lar super.. android isletim sistmide var ekran buyuklugu-gpu su ve islemcisiyle nerdeyse piyasadaki Tum android oyun ve programlari kaldiriyor.. internette flash player da var.. 569 liraya bu ozellikte baska telefon yok o yuzden herkes oneriyor..