5 Yerine One X ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Türe

Üye
    Konu Sahibi
5 Yerine One X ?
Gelirse 2. el iPhone 5 almayı düşünüyorum. Sizce beklemek yerine One X ya da One X+ almak mantıklı mı ? ( Sıfır ya da 2. el farketmez. ) S3'ten sonra beni tatmin eder mi ?
 

PriZm

Üye
S3 den One X e geçmek bana kalırsa ölü yatırım olur.
 
Tepkiler: seytan_avcisi

lordufuk

Üye
Bence geçme one x e felan telin güzel ama geçeceksende iphone5 e geç 2.el
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Açıkçası evet Sense için istiyorum
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bence hTC M7'yi bekle. Şubat sonundan önce telefon değiştirmek pek akıllıca olmaz.
 

PriZm

Üye
Açıkçası evet Sense için istiyorum
Bence sırf sense için telefon değiştirilmez.

ben senin yerinde olsam;

Ne güzel S3'ün var.neredeyse aynı özellikler olan bir telefona geçmektense para biriktirir daha iyi modelleri beklerim.

Yada illa Sense istiyorsan Yeni bir hTC modeli beklerim.
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
M7 ne zaman türkiye'de olur ki
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
19 şubatta resmi tanıtımı yapılacaktı galiba ulkemize gelmesi fazla sürmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...