5 kişiden 1'i onu istiyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ardacumhur

ardacumhur

Üye
    Konu Sahibi
5 kişiden 1'i onu istiyor!
Yeni yapılan bir araştırmaya göre her 5 kişiden 1 tanesi, bu cepleri gerçekten de istiyor!




Windows Phone, şu an Android ve Apple'ın yanında çok düşük bir kullanım oranına sahip; bunu bilmek için araştırma sonuçlarına bakmamıza gerek yok. Ancak kullanıcıların satın almayı düşündükleri cepler üzerine yapılan bir araştırma, ilginizi çekebilir.

Prosper Insights and Analytics, yaptığı bir araştırmada tüketicilerin önümüzdeki üç ayda hangi platforma sahip bir cep almak istediklerinin cevabını bulmaya çalıştı. Araştırmada Android ve iPhone'un sırasıyla yüzde 53 ve yüzde 35 ile en çok istenen cepler çıkması şaşırtıcı değil. Ancak Windows Phone'un talipleri yüzde 19 ile hiç de fena görünmüyor.




Grafikte gördüğünüz dairelerin üst üste gelen kısımları, bu kullanıcıların farklı platformlar arasında bir seçim yapabileceğini de gösteriyor. Dolayısıyla "Windows Phone 8 alacağım" diyenlerin büyük bir bölümü Android, iPhone veya BlackBerry'ye kayabilecek gibi görünüyor.

Araştırmanın sonuçları Windows Phone 8'in akıllarda yer etmeye başladığını gösteriyor olsa gerek. Kullanıcıların akıllarındakini gerçek hayata yansıtıp yansıtmayacağını ise zaman gösterecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Web Designer


A3rman

A3rman

Üye
Android her zaman iyidir :)
 

ikbal24

Üye
Android her zaman yavaşdır;)
Sent from my RM-821_eu_turkey_343 using Board Express
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, NUD ve A3rman
NUD

NUD

Üye
Ve her zaman kasar
 
besim.farhan

besim.farhan

Üye
yok ya iyidir bizim robot ama nokia apayrı bir sevdadir:)
 
codblackops2

codblackops2

Üye
geri kalan 4 kişi de android istiyor galiba :ehe
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
ben symbian dışında hepsine raziyim :)
 

osicik

Üye
bu konu alırmısınız gibi olmamış verseler kullanırmısınız gibi olmuş cebindeki parayla telefon alacak olsa o beş kişiden birinde çok çok düşmeler olur 15 kişide bire kadar....
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
windows phone yeni olmasına rağmen blackberry telefonlarını geçmiş :D bence iphone en iyi ideal ve stabil bir telefon. bu tercih edilebilir.
 
mad-x

mad-x

Üye
iphone, android, symbian kullanmış bir kişi olarak Windows Phonelu lumia 920'de karar kıldım ve son kararımdır
 

ikbal24

Üye
S3 kullandım arkadsş
Sent from my RM-821_eu_turkey_343 using Board Express
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt