4Story ID ve epostamı unuttum!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
4Story ID ve epostamı unuttum!
Arkadaşlar 2-3 yıldır 4story oynamıyorum durum böyle olunca şifremi ve id'mi unuttum.Bununla beraber hangi epostaya kayıtlı olduğunu da unuttum.Eposta adreslerini deniyorum ama böyle bir kayıt yoktur diyor.Arkadaşım giriyor bakıyor loncadan hâlâ loncadayım.Bildiğim bir eposta adresim var oyuna o epostayla girdiğimde karakterim yok.Yani yeni karakter yaratma ekranı geliyor.Eski hesabımı nasıl geri getirebilirim?
 


Heroata

Heroata

Üye
E postanı da unuttuysan bunun başka bir çözümü yok :S
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
haklısın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt