470tl n8 e verilirmi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aynen kardesim sana katılıyorum imza atmassa dediğin gbi bişe ceviriyodur. bnm güvenmediğim tek nokta su adam bnm kimlik fotokobimle biseler yapar mı?

ehliyetin olaydı ehliyeti yaptır derdim aklında bulunsun ehliyetin olduğu zaman kimliğini kullanma ehliyetini kullan
 

HakaN-06

Üye
Sen bi telefon icin tanımadıgın bi adama kimlik fotokopini ve imzanı veriyosan Allah akıl versin derim. Oldu olacak noterde çagır?
 

7Fun

Üye
    Konu Sahibi
tesekkürker kardesim sayenizde bu işlerde bayagı bilgim oldu.. ehliyette 1sene sonra alıcam inş.

----------Eklendi @ 21:07:21 ---------- Yazıldı @ 21:06:44 ----------

Sen bi telefon icin tanımadıgın bi adama kimlik fotokopini ve imzanı veriyosan Allah akıl versin derim. Oldu olacak noterde çagır?
bnm kimliğimde onda olacak sonucta ne fark var ?
 
Sen bi telefon icin tanımadıgın bi adama kimlik fotokopini ve imzanı veriyosan Allah akıl versin derim. Oldu olacak noterde çagır?

kusura bakma da git bi telefoncuya onlar da kimlik fotokopisi almadan satış yapmıyor ...burda ufakta olsa bi ticaret yapıosun
 

HakaN-06

Üye
tesekkürker kardesim sayenizde bu işlerde bayagı bilgim oldu.. ehliyette 1sene sonra alıcam inş.----------Eklendi @ 21:07:21 ---------- Yazıldı @ 21:06:44 ----------bnm kimliğimde onda olacak sonucta ne fark var ?
Bi kimlik fotokopisi ve imzayla neler yapıyolar araştırın..
 
Bi kimlik fotokopisi ve imzayla neler yapıyolar araştırın..

madem okadar tedbirlisin bunu da ufak bi kağıt parçasıyla işi halledebilirsin 3-4 rakamı kapatacak boyutta bi kağıt parçasını al kimlik numaranın üstüne yapıştır öyle fotokopi çektir fotokopiden önce adamın senin kimliğine bakıcak hali yok yada fotokopiyi önceden çektir yanında getir
 

7Fun

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar tartısmaya gerek yk altı üstü yardım istedim yapmayın. sakaryalı kardesim sana çook sey borçluyum ins yarın adam imzalar da alırm imzalamassa almam dediğin gbi..
 
arkadaslar tartısmaya gerek yk altı üstü yardım istedim yapmayın. sakaryalı kardesim sana çook sey borçluyum ins yarın adam imzalar da alırm imzalamassa almam dediğin gbi..

sorun değil kardeşim ticarette her zaman her şey olabilir bunu da unutma
 

7Fun

Üye
    Konu Sahibi
unutmam kardeim. yardımlarının karsılıgını verebilirim ins bi gün.. bu arada cihazın batarya altına nasıl bakıcam 4cida var sanırım yada 2
 
imzalamazsa zaten bizim burda konuştuğumuz şeyleri mazeret gösterir ondan sonrası sana kalmış o an mutlaka aklına şöyle bişey gelir "bu fiyata bu telefonu buldum ama imza yüzünden alamadım bişey olmaz filan" gibisinden düşünceler gelir orası sana kalmış

----------Eklendi @ 22:10:04 ---------- Yazıldı @ 22:05:09 ----------

unutmam kardeim. yardımlarının karsılıgını verebilirim ins bi gün.. bu arada cihazın batarya altına nasıl bakıcam 4cida var sanırım yada 2

bataryası çıkmıyormuş bilmiyodum bak ben genel anlamda demiştim n8in bataryasının çıkmadığını bilmiyordum kusura bakma çıkmadığına göre *#06# tuşlamasından bakarsın
 

HakaN-06

Üye
unutmam kardeim. yardımlarının karsılıgını verebilirim ins bi gün.. bu arada cihazın batarya altına nasıl bakıcam 4cida var sanırım yada 2
Söylemeyi unuttum N8de o vidaları söküp bataryayı cıkarırsan telefon garanti kapsamından cıkar. *#06# ile faturadaki imei karsılastırman yeterli
 

7Fun

Üye
    Konu Sahibi
Söylemeyi unuttum N8de o vidaları söküp bataryayı cıkarırsan telefon garanti kapsamından cıkar. *#06# ile faturadaki imei karsılastırman yeterli
hm. Kardesim o zaman alıcagm cihazın btaryası birkez bile cıksa garntısi gdiyo ozaman alırken vidalara dikkat etmek lasım acılmıs mı acilmamıs mı diye.. Birde cihaz garantiye gtmisse almamam mi gerekir?
 

maNthis

Üye
calıntı falan degılse havada kap 600 650 ye okutur androıdlı bı telefon alırsın
 
calıntı falan degılse havada kap 600 650 ye okutur androıdlı bı telefon alırsın

600-650 ye N8 özelliklerinde bir telefon var mı ? yok. tabi bazıları gibi oda şanssız çıkarsa, telefonu donarsa,kasarsa felan o zaman androide veya badaya geçer ama sorun yaşamaz ise neden geçsin ki ?
 

7Fun

Üye
    Konu Sahibi
yasamasamda alsam uyuyamadm bu gece.d
 
Telefonda bi sorun vardır adamın nakite sıkıştığı hikaye, tabi bilemeyiz.. Ya adamın dediği doğru nakite sıkıştı yada sağlam bi sorunu var ve satmak istiyor..
N8'lerin genelinde zaten stabil sorunlar mevcut donması,reset atması vesaire..
 

maNthis

Üye
600-650 ye N8 özelliklerinde bir telefon var mı ? yok. tabi bazıları gibi oda şanssız çıkarsa, telefonu donarsa,kasarsa felan o zaman androide veya badaya geçer ama sorun yaşamaz ise neden geçsin ki ?
n8 in donanımsal ozellıklerıne dıyecek lafım yok eyvallah ama ısletım sıstemı sanırım symbıan 3 gercekten cok pasif kalıyor andriodin yanında ayrıca o paraya alabılcegın yıne ıkıncı el htc desire htc hd2 gibi cihazlar var kardes
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...