jigsaw_54
Üye
aynen kardesim sana katılıyorum imza atmassa dediğin gbi bişe ceviriyodur. bnm güvenmediğim tek nokta su adam bnm kimlik fotokobimle biseler yapar mı?
Sen bi telefon icin tanımadıgın bi adama kimlik fotokopini ve imzanı veriyosan Allah akıl versin derim. Oldu olacak noterde çagır?atmazsa almıcaksın demekki işin içinde bi iş var adam madem okadar dürüst buna da imza atar bende neden hiç olmadı ? ben çok telefon alıp satıyorum ve hiç rastlamadım imza atmayan kişiye isterseniz 1-2 tanesini de upload edeyim imza atmazsa işin içinde bişeyler vardır demektir
bnm kimliğimde onda olacak sonucta ne fark var ?Sen bi telefon icin tanımadıgın bi adama kimlik fotokopini ve imzanı veriyosan Allah akıl versin derim. Oldu olacak noterde çagır?
Sen bi telefon icin tanımadıgın bi adama kimlik fotokopini ve imzanı veriyosan Allah akıl versin derim. Oldu olacak noterde çagır?
Bi kimlik fotokopisi ve imzayla neler yapıyolar araştırın..tesekkürker kardesim sayenizde bu işlerde bayagı bilgim oldu.. ehliyette 1sene sonra alıcam inş.----------Eklendi @ 21:07:21 ---------- Yazıldı @ 21:06:44 ----------bnm kimliğimde onda olacak sonucta ne fark var ?
Bi kimlik fotokopisi ve imzayla neler yapıyolar araştırın..
arkadaslar tartısmaya gerek yk altı üstü yardım istedim yapmayın. sakaryalı kardesim sana çook sey borçluyum ins yarın adam imzalar da alırm imzalamassa almam dediğin gbi..
madem okadar tedbirlisin bunu da ufak bi kağıt parçasıyla işi halledebilirsin 3-4 rakamı kapatacak boyutta bi kağıt parçasını al kimlik numaranın üstüne yapıştır öyle fotokopi çektir fotokopiden önce adamın senin kimliğine bakıcak hali yok yada fotokopiyi önceden çektir yanında getir
arkadaslar tartısmaya gerek yk altı üstü yardım istedim yapmayın. sakaryalı kardesim sana çook sey borçluyum ins yarın adam imzalar da alırm imzalamassa almam dediğin gbi..
unutmam kardeim. yardımlarının karsılıgını verebilirim ins bi gün.. bu arada cihazın batarya altına nasıl bakıcam 4cida var sanırım yada 2
Söylemeyi unuttum N8de o vidaları söküp bataryayı cıkarırsan telefon garanti kapsamından cıkar. *#06# ile faturadaki imei karsılastırman yeterliunutmam kardeim. yardımlarının karsılıgını verebilirim ins bi gün.. bu arada cihazın batarya altına nasıl bakıcam 4cida var sanırım yada 2
hm. Kardesim o zaman alıcagm cihazın btaryası birkez bile cıksa garntısi gdiyo ozaman alırken vidalara dikkat etmek lasım acılmıs mı acilmamıs mı diye.. Birde cihaz garantiye gtmisse almamam mi gerekir?Söylemeyi unuttum N8de o vidaları söküp bataryayı cıkarırsan telefon garanti kapsamından cıkar. *#06# ile faturadaki imei karsılastırman yeterli
calıntı falan degılse havada kap 600 650 ye okutur androıdlı bı telefon alırsın
n8 in donanımsal ozellıklerıne dıyecek lafım yok eyvallah ama ısletım sıstemı sanırım symbıan 3 gercekten cok pasif kalıyor andriodin yanında ayrıca o paraya alabılcegın yıne ıkıncı el htc desire htc hd2 gibi cihazlar var kardes600-650 ye N8 özelliklerinde bir telefon var mı ? yok. tabi bazıları gibi oda şanssız çıkarsa, telefonu donarsa,kasarsa felan o zaman androide veya badaya geçer ama sorun yaşamaz ise neden geçsin ki ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?