ara ödeme abonelik sözleşmelerinde geçer
örnek verelim: mesela 30 günlük periyotlar halinde ödediğin fatura tutarı 100 - 150 arası
2 haftada 400 lira fatura yaratırsan operatör sana durrrrr diyerek kendini garantiye alıyor. yürütülen mantık "ya ödemezsen" operatörler de bankalar gibi kredi riskleri çıkarır bu riskin üzerine çıkarsan hattı tek taraflı aramaya kapatır. Ara faturaya gecikme faizi işlemez ve çoğu operatörde ara fatura tutarına vergi dahil edilmiyor. Yani dönem faturanda o 400 liranın %43 vergisi (internet kullanımı kaynaklı ücret varsa %23) gelecek hazırlıklı olmanı öneririm
sorun ne olabilir ?
mobil ödeme, özel servis kullanımı, paket aşımı, sms aşımı gibi kullanıcı kaynaklı sorun olabilir ama paket aşımı kaynaklı 24 saat içerisinde bildirim sms i almadıysan ödediğin ücretin tamamını geri iade talep edebilirsin