40 Yılın En Büyük Bebeği

Sponsorlu Bağlantılar

Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
40 Yılın En Büyük Bebeği
İspanya’nın başkenti Madrid’deki La Paz hastanesinde 7 kilogram ağırlığında bir bebek dünyaya geldi. Boyu 56,5 santimetre olduğu açıklanan kız bebek doktorları şaşırttı.
21 Şubat 2006 15:25
<div align="center"></div>

Son 40 yılın en &#8220;büyük bebeğinin&#8221; 13 Şubat 2006 tarihinde doğduğu kaydedildi. La Paz hastanesi yetkilisi Jesus Perez Rodriguez, &#8220;Arancha&#8221; adı verilen 7 kilo 10 gram ağırlığında doğan kız bebek için &#8220;görülmemiş bir olay&#8221; dedi.

Bebeğin boyunun 56,5 santimetre olduğunu açıklayan doktor Rodriguez, annenin 39 haftalık bir gebelik süresi geçirdiğini söyledi.

5,5 yıldır Madrid&#8217;de yaşayan Kolombiyalı çiftin 9 yaşındaki diğer kızlarının da 5 kilogram olarak doğduğunu kaydeden İspanyol doktor, Arancha&#8217;nın 7 kilogram doğmasının anne ve babasından kaynaklanan genetik bir durum olduğunu ifade etti.

Doktorlar, sezaryenle alınan bebeğin ve annesinin durumunun iyi olduğunu açıkladılar.

Basın karşısına çıkan anne, hamileliğinde 22 kilogram aldığını, gebelik süresince rejim yaptığını, ancak kızının büyümesine engel olamadığını belirtti.
 


Memo2005

Üye
Maşallah tam tosuncuk :-) Allah analı babalı büyütsün ne diyelim
 

tofy

Üye
maşallah yapılı bir kız bebek olmuş aman sağlıklı olsun da
annesi nasıl taşıdı acaba
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Maşallah...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bende 4.5 KG doğmuşum yani çok mu arada 2.5 KG var..
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
Allah analı babalı büyütsün
 
turgay89

turgay89

Üye
hey masaallah.. ilerde yarmagul gibi bisey olmaz insallah
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

slayer

Üye
taş gibi olacak taş_&#33;&#33;&#33;
 
Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Feb 21 2006, 05&#58;14 PM) [post=283233]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Bende 4.5 KG doğmuşum yani çok mu arada 2.5 KG var..
[/b][/quote]

2.5 kg deyip geçme O 2.5 kg dediğin ağarlığa 3-4 tane çocuk bedel olabiliyor.Yani parmak çocuklardan 3-4 tane olur
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Evet ama doğduktan sonra bende kilo olarak üzerine fazla bişey koyduğum söylenemez eskiden tombulmuşum ama şimdi zapzayıfım..
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
bu hayat bilgisindeki beton gibi olacak heral
 
spook

spook

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Feb 21 2006, 05&#58;14 PM) [post=283233]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Bende 4.5 KG doğmuşum yani çok mu arada 2.5 KG var..
[/b][/quote]

sen ole 2.5 kilo çok mu diyonda 2.5 kilo dogan bebekler var ikinizin agırlıgında diyom bende.maşallah bebege
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
ilginç
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
tü tü tü nazar degmez inşallah
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
tosun gibi maşallah nazar deymesın
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
1 yıllık haber yaw :D
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
balık etli doğmuş:)
 


Üst Alt