4 gün önce Binbaşı oldum.:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
4 gün önce Binbaşı oldum.:)
İşte Binbaşı,işte ben..Kıdemli Kurmay Binbaşı İbrahim Ada konuşuyor..
Bu sitede en iyi rütbelere ulaşmak için uğraşacağım..
Olay rütbe yükseltmek değil,aktif olmaktır..
Kendi kendimi kutluyorum
İyi forumlar..
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
tebrikler aramıza hoşgeldin ...neden 4 gün sonra konu açtın onu anlamadım
 

Candy

Üye
Tebrikler.. Darısı başımıza
 

Odysseus

Üye
Tebrikler İbrahim.

Genel Kurmay Başkanı olman dileklerimle
 
Tebrikler.O zaman hergün konunun ismini değiştireceksin?
 

lovestar

Üye
tebrikler kardeşim.yakışır...
 

turkordu

Üye
Tebrikler nice rütbelere...
 

pisicikk

Üye
tebrikler
daha nice rütbelere
 

Praetor

Emekli Yönetici
Ben de 4 gün sonra tebrik ediyorum...
 
    Konu Sahibi
Bu 10 gün falan oldu

--------------- Ekleme ---------------

Sağol Ata ağabey.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...