4 cümle :D:D:D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
4 cümle :D:D:D
Bir çocuğa öğretmeni bana 4 tane cümle yaz demiş.
Çocuk babasının yanına gitmiş babasına baba bana bir cümle yaz demiş baba:git başımdan eşaleşek demiş.Çocuk bu sefer annesinin yanına gitmiş anne bana bir cümle söyle demiş anne:hadi yatağa gidelim yemek bitti şekerim demiş.Çocuk bu sefer ablasının yanına gitmiş abla bana bir cümle söyle demiş abla:bugün görüşemem çünkü randevum var demiş.Sonra çocuk bebek kardeşinin yanına gitmiş bebek bana bir cümle söyle demiş bebekili bitti pili bitti demiş.Sonra çocuk öğretmenine cümleleleri söylemiş öğretmeni söyle cümlelelerini demiş çocuk git başımdan eşaleşek demiş 2yi oku demiş yatağa gidelim yemek bitti şekerim demiş öğretmen hadi müdüre gidelim demiş çocuk bugün gelemem randevum var demiş sonra müdüre gitmişler müdür bayılınca çocuk pili bitti pili bitti demiş.
 
Tepkiler: Dawn
Bunu ben bir yerden hatırlıyorum sanki.
 

Dawn

Emekli Yönetici
vaybe 12.13 yaşlarındayken dilimize dolanan espiriler uzun suredir duymamiştim tşk hatırlatıgın için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...