4-5 gün sonra ankaraya geliyorum..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
4-5 gün sonra ankaraya geliyorum..
Moralim bozuk, kafama esti p.tesi bolu > perşembe günü de ankara ya gelmeyi düşünüyorum.. pazar günü dönmek üzere.. :)
 


-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
hayırLısıyLa gidip geLmen ve moraLinin düzeLmesi diLeğiyLe... :)
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bu kafayı dağıtmazsam çok kötü doluyum iyi olmaz :hmmm gitmek , yiğenleri ablamı görmek şart :)
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
hayırlı yolculuklar :)
 
turkordu

turkordu

Üye
Hayırlı yolculuklar güle güle git güle güle gel.
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Bi ben kaldım yahu. Salih bi derdin mi var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt