4.4 Ve Art

    Konu Sahibi
Yok fazla uzatmazlar arasını yeni cihaz daha
 
Direk s4 icin ocak sonu subat ortaları diyorlardı. Lanet girsin bro
 

alical33

Üye
samsunga art ile rehber açılması çözümlenir inşallah güzel düşünmüş bence google
Beyler samsunglara ne zaman gelecek bu illet? Bekle bekle sabır kalmadı windows phone olayına döndü bu iş.
hacım sende ne çektin bu güncellemelerden i5 alcam diyordun s4 mini nerden esti ?
 

nanotex

Üye
hacım sende ne çektin bu güncellemelerden i5 alcam diyordun s4 mini nerden esti ?
Dostum dışarıdan bi arkadaş getiriyordu sonra sınırda takıldı filan dedi zaten fazla param yoktu okul başlayacaktı gittim aldım s4 miniyi. Gayette akıyor telefon tavsiye ederim.
 

reflex

Üye
S4 miniye kesin guncelleme gelir donanimida yeterince iyi ve yeni hic doğru duzgun guncellemede almadiS4 miniye kesin guncelleme gelir donanimida yeterince iyi ve yeni hic doğru duzgun guncellemede almadi
 

Invoke

Üye
Zaten mesele ne zaman geleceği. Neyse ART konusunu S4mininin güncelleme tartışmasına çevirmeyelim.
 
Tepkiler: Metalci Melek

alical33

Üye
Dostum dışarıdan bi arkadaş getiriyordu sonra sınırda takıldı filan dedi zaten fazla param yoktu okul başlayacaktı gittim aldım s4 miniyi. Gayette akıyor telefon tavsiye ederim.
bende note 3 aldım dostum benide bunaltti wp
 
Ekran tepkime hizlari dusuk oldukca android hep yerlerde olucaktir.Googleden arastiriniz
 
Merhaba. Telefonum xperia ray. cm-11.0-20140320-NIGHTLY-LegacyXperia-urushi yüklü. ART yi denemek istiyorum ama geliştirici seçenekleri menüsünde runtime diye bir seçenek yok nedendir acaba?
 
    Konu Sahibi
Romun geliştiricisine sorcan onu
 
    Konu Sahibi
4.4 olan ve art desteği olan bi romla
 
    Konu Sahibi
Onu sen bulcan ben ne biliyim kuklabmadığım şeyi
 
    Konu Sahibi
Ne demek benden hızlısı yoktur
 

Invoke

Üye
Xperia Ray, LX 4.4de ART seçeneği var, geliştirici seçeneklerinde.
 
Tepkiler: Metalci Melek
Bu Art runtime ı note 3 e de uyarlamışlar ama yeniden başlatınca dalvik e dönüyor tekrar
 

Invoke

Üye
Zaten ART seçtikten sonra yeniden başlatmak gerekir, yeniden başlatmadan geçemezsin. Nasıl oluyor o zaman?