HakanSeven12 Üye Konu Sahibi -qarapapaq-' Alıntı: ril nedir? Genişletmek için tıkla ... RIL: Radio Interface Layer (Radyo arayüz katmanı) Radio ROMu ile Android Sistem arasında bulunan bir arabirim
-qarapapaq-' Alıntı: ril nedir? Genişletmek için tıkla ... RIL: Radio Interface Layer (Radyo arayüz katmanı) Radio ROMu ile Android Sistem arasında bulunan bir arabirim
HakanSeven12 Üye Konu Sahibi Android işletim sistemi telefon hizmetleri (android.telephony) ve radyo donanım arasında bir Radyo Arayüz Katmanı (RIL) sağlar.
Android işletim sistemi telefon hizmetleri (android.telephony) ve radyo donanım arasında bir Radyo Arayüz Katmanı (RIL) sağlar.
Invoke Üye Metalci Melek' Alıntı: Buda ingilizce wikiden çeviri Genişletmek için tıkla ... translate ile herhalde, çünkü cümle düşük
Metalci Melek' Alıntı: Buda ingilizce wikiden çeviri Genişletmek için tıkla ... translate ile herhalde, çünkü cümle düşük
Invoke Üye Metalci Melek' Alıntı: Hayır canım cümle normal parantezleri atlayarak oku Genişletmek için tıkla ... Okumayı biliyorum O zaman virgül lazım özneden sonra Neyse teşekkür ettim.
Metalci Melek' Alıntı: Hayır canım cümle normal parantezleri atlayarak oku Genişletmek için tıkla ... Okumayı biliyorum O zaman virgül lazım özneden sonra Neyse teşekkür ettim.
agoin Üye beim telefonum samsung es 3 ..4.3 kullanıyorum benimkinde geliştirici seçenekleri diye bir bölüm yok ne yapmalıyım
beim telefonum samsung es 3 ..4.3 kullanıyorum benimkinde geliştirici seçenekleri diye bir bölüm yok ne yapmalıyım
yakupb03 Üye agoin' Alıntı: beim telefonum samsung es 3 ..4.3 kullanıyorum benimkinde geliştirici seçenekleri diye bir bölüm yok ne yapmalıyım Genişletmek için tıkla ... Telefon hakkında. Derleme numarasi. Bir kaç defa hızlı hızlı bas ." Artık sizde bir geliştiricisiniz" :-) sonra ayarlara düşecektr ;-)?
agoin' Alıntı: beim telefonum samsung es 3 ..4.3 kullanıyorum benimkinde geliştirici seçenekleri diye bir bölüm yok ne yapmalıyım Genişletmek için tıkla ... Telefon hakkında. Derleme numarasi. Bir kaç defa hızlı hızlı bas ." Artık sizde bir geliştiricisiniz" :-) sonra ayarlara düşecektr ;-)?
nanotex Üye Beyler samsunglara ne zaman gelecek bu illet? Bekle bekle sabır kalmadı windows phone olayına döndü bu iş.
Beyler samsunglara ne zaman gelecek bu illet? Bekle bekle sabır kalmadı windows phone olayına döndü bu iş.
Invoke Üye nanotex' Alıntı: Beyler samsunglara ne zaman gelecek bu illet? Bekle bekle sabır kalmadı windows phone olayına döndü bu iş. Genişletmek için tıkla ... Samsunglara derken? Çoğusuna gelmez zaten. Note 3, S4 gibi cihazlar alır. Onlar da bayağı geç alır.
nanotex' Alıntı: Beyler samsunglara ne zaman gelecek bu illet? Bekle bekle sabır kalmadı windows phone olayına döndü bu iş. Genişletmek için tıkla ... Samsunglara derken? Çoğusuna gelmez zaten. Note 3, S4 gibi cihazlar alır. Onlar da bayağı geç alır.
nanotex Üye -qarapapaq-' Alıntı: Samsunglara derken? Çoğusuna gelmez zaten. Note 3, S4 gibi cihazlar alır. Onlar da bayağı geç alır. Genişletmek için tıkla ... Onları diyorum işte. S4 mini var bende, güncellemeyi başta alacak cihazlardan diye biliyorum. Ne zaman gelir son haberler ne bilen var mı?
-qarapapaq-' Alıntı: Samsunglara derken? Çoğusuna gelmez zaten. Note 3, S4 gibi cihazlar alır. Onlar da bayağı geç alır. Genişletmek için tıkla ... Onları diyorum işte. S4 mini var bende, güncellemeyi başta alacak cihazlardan diye biliyorum. Ne zaman gelir son haberler ne bilen var mı?
Invoke Üye nanotex' Alıntı: Onları diyorum işte. S4 mini var bende, güncellemeyi başta alacak cihazlardan diye biliyorum. Ne zaman gelir son haberler ne bilen var mı? Genişletmek için tıkla ... Bir açıklama yok. Kimse bilmiyor yani. Zor alır 4.4 bence bekleme. Ya CM kuracaksın ya da elindekiyle yetineceksin.
nanotex' Alıntı: Onları diyorum işte. S4 mini var bende, güncellemeyi başta alacak cihazlardan diye biliyorum. Ne zaman gelir son haberler ne bilen var mı? Genişletmek için tıkla ... Bir açıklama yok. Kimse bilmiyor yani. Zor alır 4.4 bence bekleme. Ya CM kuracaksın ya da elindekiyle yetineceksin.