4+1 Premier Sisteme Woofer Bağladım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mahoma61

Üye
    Konu Sahibi
4+1 Premier Sisteme Woofer Bağladım.
Arkadaslar Elimde 4+1 Premier Ses Sistemi Var Ayriyetten 1000Watt Gücünde Bir Woofer Bulunmakta , 4+1 'in Kendi Sub Cıkısını İptal Edip Direk Porttan Gelen Sub Kalosunu Woofer'a Bağladım .. Sonuç Olarak Gayet Verimli Bir Ses Alıyorum Tahminimden Cok Daha İyi Çıktı Sonuç. Fakat Sizlere Sormak İstediğim Woofer'a Bi Zarar Gelirmi ? Oto Amfisi ALana Kadar Bu Sekilde İdare Edicem .. 4+1'deki Amfi Bozulsada Umrumda Deil :d: Ama Woofer ' a Bişi Olurmu Sizce ' Teşekkürler..
 


EMRE4488

EMRE4488

Üye
Woofera hiç bir şey olmaz :ehe her seferinde bismillah de öyle aç sistemini :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: leonardo08

mahoma61

Üye
    Konu Sahibi
Woofera hiç bir şey olmaz :ehe her seferinde bismillah de öyle aç sistemini :kop:
:d: Durumum Öyle Zaten Amfi Cok Isınıyor Gün Gelip Elimde Kalacanı Biliyorum Ama Sankı Bende Ona Ugrasıyorum Gibi Bi Halim Var :d: Woofer'a Bişi Olmaması Güzel Teşekkürler Gerisi Önemli Değil Zaten :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt