4.0.2 den 4.0.1 dönüs suan mümkün

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kescom

Üye
    Konu Sahibi
4.0.2 den 4.0.1 dönüs suan mümkün
Arkadaslar yanlislikla 4.0.2 yükleyenler Geri 4.0.1 Itunes üzeri dönebiliyorlar
haberiniz olsun dedim
 


afterlife97

afterlife97

Üye
:D Hayır sadece JB yapıp bir kere de olsa Cydiayı açanlar dönebiliyor
 

matprof

Üye
nasıl yapabileceğimizide anlatırsanız sevinirizz.
 
Efe Takmaz

Efe Takmaz

Üye
ee bende jb yok nasıl dönerim
 
afterlife97

afterlife97

Üye
Dönemezsin hiç JB yapmadıysan
 

endera

Üye
eminmisiniz...
 

kescom

Üye
    Konu Sahibi
Iphone recovery Moda al Itunes den
shift+restoreye 4.01 göster yükle bu kadar
Sonra jailbreak yapmak istiyorsan Iphonu Wlan la baglan ac
Jailbreakle
Unlock cydia üzeri Ultrasnow jükle tamam
 

erenakil39

Üye
arkadaşım konu açmışsın ama haybeye.boşu boşuna uğraştırıyorsun bizi burda.bilmiyorsan bi konuyu atıp tutma lütfen.
 
atakax

atakax

Üye
Dönemezsin hiç JB yapmadıysan

ne alaka abi 4.0.1 dosyasını bulcan internetten itunes a girip shift e basılı tutcan ordan 4.0.1 i seççen bitmiştir 3 kere yaptım o işlemi farklı cihazlarda
 
Efe Takmaz

Efe Takmaz

Üye
Arkadaşlar kendim hallettim sorunu aynı sorun bende vardı 4.0.2 yuklemiştim yanlışlıkla sonra 4.0.1 e donmek için tum interneti alt üst ettim herşeyi yaptım olmadı olmadı hep hata verdi ( 3194 tü sanırım ) neyse asıl ölümcül noktayı az önce tesadüf buldum şimdi nasıl dönüyoruz anlatayım : recovery moda alalım cihazı itunesi açın shift e basılı tutun elinizi restore deyin 4.0.1 ipsw yi seçin ok deyin yuklemeye başladığı zaman 2-3 saniye sonra pc den iphone yi çıkarıp hemen takın kabloyu devam edecek yuklemeye bakın sonuç ne olacak :) aynen 4.0.1 e dondum az once bukadar hee ayrıca cihazımda jailbreak yoktu cydia falanda yuklu değildi ssh kaydıda alınmamıştı yane sofor cihazdı belirteyim neyse herkeze bol şans yılamadan deneyerek herşey oluyor bilin ::::::::)))))))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt