ibribr
Üye
3n gelip gidiyor diyenler
3N geldiğinden bazı bölgelerde beri sürekli 3G simgesi gelip gidiyor.Aynı durum benim de başıma geldi
Şimdi çözüme geçelim , Ayarlar-şebeke-şebeke modu buradaki ayarı "UMTS" yapıyoruz. tamamdır simge gitmiyor böyle yapınca sadece 3n yi destekleyen sunucuları buluyor. Eksi yönü her yerde 3N yok telefonunuz hiç çekmeyebilir,bilmiyorum.Ben bu şekilde kullanıyorum.
Unutmadan diyeceksiniz GSM olarak görüşme yapılıyor mu denedim oluyor
Son olarak 6680 gibi cihazlarda sadece "çift mod" ve "GSM" bu arkadaşlar mecburen "çift mod" seçicek
Şimdi çözüme geçelim , Ayarlar-şebeke-şebeke modu buradaki ayarı "UMTS" yapıyoruz. tamamdır simge gitmiyor böyle yapınca sadece 3n yi destekleyen sunucuları buluyor. Eksi yönü her yerde 3N yok telefonunuz hiç çekmeyebilir,bilmiyorum.Ben bu şekilde kullanıyorum.
Unutmadan diyeceksiniz GSM olarak görüşme yapılıyor mu denedim oluyor
Son olarak 6680 gibi cihazlarda sadece "çift mod" ve "GSM" bu arkadaşlar mecburen "çift mod" seçicek
