3n gelip gidiyor diyenler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ibribr

Üye
    Konu Sahibi
3n gelip gidiyor diyenler
3N geldiğinden bazı bölgelerde beri sürekli 3G simgesi gelip gidiyor.Aynı durum benim de başıma geldi
Şimdi çözüme geçelim , Ayarlar-şebeke-şebeke modu buradaki ayarı "UMTS" yapıyoruz. tamamdır simge gitmiyor böyle yapınca sadece 3n yi destekleyen sunucuları buluyor. Eksi yönü her yerde 3N yok telefonunuz hiç çekmeyebilir,bilmiyorum.Ben bu şekilde kullanıyorum.
Unutmadan diyeceksiniz GSM olarak görüşme yapılıyor mu denedim oluyor;)
Son olarak 6680 gibi cihazlarda sadece "çift mod" ve "GSM" bu arkadaşlar mecburen "çift mod" seçicek
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Biz daha simgeyi göremedik
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt