3gs ios 6.1.2

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
3gs ios 6.1.2
beyler ben bu işleredn pek anlamıyorum ama bişekilde attım jb ama cydia açılmıyor
 
Aynı telefon bendede var benimkinde sorun olmadı siz nerden yaptınız. Birde Youtube da bir video ile çok basit şekilde yaptım. Youtube da arat bide ustayasor.biz sitesinden yardım aldım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...