3g sorunu acil yardım...!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DOKTOR 7

Üye
    Konu Sahibi
3g sorunu acil yardım...!
Arkadaşlar Türkcell 3G aboneliği gerçekleştiremiyorum herşeyi denedim olmadı müşteri hizmetleri,online işlemler hiç biri olmadı arkadaşlar ne yapmam lazım
 

S.c.k.N

Üye
Olmadı olmadı diyorsun inş olur diye dua mı etmemizi bekliyorsun ? Sorununuz varsa açıklayıcı yazın arkadaşlar. Neden olmadı ? Ne hatası verdi ? Bunlarıda bize sordurtmayın yani.
 
Tepkiler: phasan ve LAZOFLU

phasan

Üye
Olmadı olmadı diyorsun inş olur diye dua mı etmemizi bekliyorsun ? Sorununuz varsa açıklayıcı yazın arkadaşlar. Neden olmadı ? Ne hatası verdi ? Bunlarıda bize sordurtmayın yani.

haklısın hiç açıklayıcı birşey yazmıyorlar
 

DOKTOR 7

Üye
    Konu Sahibi
Ben 3g abonesiydim, 2g ye geçtim bir süre sonra tekrar 3g geçmek istedim ama işleminiz gerçekleştirilemiyor daha sora deneyin diyor 1.5 aydır hep aynı birtürlü olmadı (arkadaşlar tel n95 sorun yok sorun hatta)
 
Hocam 3G ye geçmişsn sonra tekrar neden 2G ye geçiyorsun sonra böyle olur işte
Sim kartını başka telefona takıp 3G aboneliği için başvur (3G yaz 2222 ye gönder) olmazsa
online işlem merkezini boşver eğer bu işlem başarısız olursa ara 532 yi durumu izah et, talep oluştururlar sonra problemi giderirler yani şikayet talebi açtırman gerekir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...