Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
3g ne zaman faaliyete geçecek ???
Sponsorlu Bağlantılar
technonur
Üye
Konu Sahibi
3g ne zaman faaliyete geçecek ???
3g ne zaman türkiyede iş görecek bi bilgisi olan varmı ?? inşallah 2-3aya kadar 3gli telefon kullanmış oluruz bi tadına bakalım nası bişimiş
candemir316
Üye
bekleyek bakalım
Oğuz Özseyrek
Üye
3g Dediğin Olay Görüntülü Konuşma Omu ? Eğer Onu Diorsan Aralık,2009 Da Bağzı Bölgelerde Olucağını Duyurmuşlardı...
evet haklısın türkiyrye gelene kadar o varyaaaaaaaaaaaa
svip
Üye
turkcell haziran dedi bakalım biz avealı (öğrenci) ler ne zaman geçecez
Nikopol
Üye
arada telefonda hattım avea işte sinyal yeri 0 a düşüyor altında 3Gyazıyor mudanyadaydım bayramda orada ara ara öyle oldu bişeyler kovalıyo bizimkiler ama bakalım
Doğuş Pertez
Emekli Yönetici
2009 yılı Haziran ayında bizlerle
sskkll
Üye
3G ağustos ta başlayacak.inşallah süper lig maçlarını izleriz.öyle diyolar ama göreceğiz