3g ne zaman faaliyete geçecek ???

Sponsorlu Bağlantılar

technonur

technonur

Üye
    Konu Sahibi
3g ne zaman faaliyete geçecek ???
3g ne zaman türkiyede iş görecek bi bilgisi olan varmı ?? inşallah 2-3aya kadar 3gli telefon kullanmış oluruz bi tadına bakalım nası bişimiş :D
 


candemir316

candemir316

Üye
bekleyek bakalım ;)
 
Oğuz Özseyrek

Oğuz Özseyrek

Üye
3g Dediğin Olay Görüntülü Konuşma Omu ? Eğer Onu Diorsan Aralık,2009 Da Bağzı Bölgelerde Olucağını Duyurmuşlardı...
 
outlaw57

outlaw57

Üye
bence cokk zor 1-2 sene sonra ancak olurr
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
daha ihale aşamasında beklede olsun oho çok sürer
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
daha çok var ama faaliyete geçerse güzel olacak
 
venusutarit

venusutarit

Üye
Türkiye kullanana kadar dünya 4g ye geçecek
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Öngörülen haziran ayı. :oke:
 
svip

svip

Üye
turkcell haziran dedi bakalım biz avealı (öğrenci) ler ne zaman geçecez :D
 

Nikopol

Üye
arada telefonda hattım avea işte sinyal yeri 0 a düşüyor altında 3Gyazıyor mudanyadaydım bayramda orada ara ara öyle oldu bişeyler kovalıyo bizimkiler ama bakalım :D
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
2009 yılı Haziran ayında bizlerle
 
sskkll

sskkll

Üye
3G ağustos ta başlayacak.inşallah süper lig maçlarını izleriz.öyle diyolar ama göreceğiz
 
3moqoliq3

3moqoliq3

Üye
6 veya 16 haziranda ;D
 
eQooo

eQooo

Üye
Temmuzda geleceğini sölediler...
 

dusumsel

Üye
3g ne zman açılacak
 


Üst Alt