WeeDSmoke
Üye
3g mesajı geldi bi bakın acil
arkiler msj geldi şöyle cihazınızın desteklenmesine rağmen henuz 3g den yararlanamamaktasınız.UCRETSIZ olarak 3g hızında kullanmak için tıklayın diyo
ya bide arkadaşlar bnm arkdaşım vodofone li 3g yazıp 52.. öyle bişeye yolladı sonra 100 mb internet 100 dk konuşma 100 sms geldi sonrada 3g yi iptal etti turkcelde öyle bişey varmı yaa
yaa bir sorum daha var 5230 dan web firdim ordan url ekledim 0.facebook.com diye tıkladım ag geçidi izin vermiyor çıktı sebebi ne olabilir
--------------- Ekleme ---------------
kimse yardım etmiyormu acil yardım lazım nolur yaaa
--------------- Ekleme ---------------
insan bir yradım ederrr
ya bide arkadaşlar bnm arkdaşım vodofone li 3g yazıp 52.. öyle bişeye yolladı sonra 100 mb internet 100 dk konuşma 100 sms geldi sonrada 3g yi iptal etti turkcelde öyle bişey varmı yaa
yaa bir sorum daha var 5230 dan web firdim ordan url ekledim 0.facebook.com diye tıkladım ag geçidi izin vermiyor çıktı sebebi ne olabilir
--------------- Ekleme ---------------
kimse yardım etmiyormu acil yardım lazım nolur yaaa
--------------- Ekleme ---------------
insan bir yradım ederrr
