Larock
Üye
-
Konu Sahibi
-
Daha yeni yeni rayına oturuyor. Az bekleyin.
arkadaşlar bu 3g yi nasıl iptal edecez telefonumun cekiş kuveti azaldı 3g gectigimden beri zaten kullanmıyorumda benim bni işime yarmıyo nasıl iptal edileceni bilen varsa yazabilirmi şimdiden teşekür ederim
Daha yeni yeni rayına oturuyor. Az bekleyin.
tv yayını şu anda düzeldi arkadaşlar bir problem yok. Dünden beri ben gayet akıcı bir şekilde izliyorum
ya bu 3g internet nasıl ücretlandiriliyor.mesela 1 gb lik pakete abone olduk.
bu kota gelen giden veri toplamı mı yoksa sadece gelen veri mi?
bilen varsa bi cevaplasın!
arkadaşlar bu 3g yi nasıl iptal edecez telefonumun cekiş kuveti azaldı 3g gectigimden beri zaten kullanmıyorumda benim bni işime yarmıyo nasıl iptal edileceni bilen varsa yazabilirmi şimdiden teşekür ederim
Gelen ve giden verilerin toplamı hesablanır.
Daha yeni yeni rayına oturuyor. Az bekleyin.
Bekleyelim bari yapacak en fazla birşey operatörlerin baz istasyonu inşaatlarına yardım etmek
Daha yeni yeni rayına oturuyor. Az bekleyin.
bende 4 gb aldım istanbul kurtköyden baglanıyorum hızım 7.2 mbps...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?