3G Gözz Kampanya

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
    Konu Sahibi
3G Gözz Kampanya
Kampanyanın tanımlanacağı hat ile ilgili sorular

Kontratlı 3G Gözz Kampanyası Nedir?
Kampanya süresi boyunca 3G görüntülü görüşme paketini seçen ve aylık kampanya paket bedelini ödemeyi taahhüt eden müşterilerimiz 3G Gözz’e ek bir ücret ödemeden sahip olurlar.

Kontratlı 3G Gözz kampanyasından kimler faydalanabilir?
En az 6 ay Turkcell’li olup faturalı hat sahibi olan, Blacklist’te herhangi bir hattı bulunmayan, 3G abonesi olan ve görüntülü görüşme aboneliği olan, hattı borçtan kapalı olmayan müşteriler faydalanabilir.

3G Gözz Bireysel & Kurumsal Teklifler
En az 6 aydır Turkcell faturalı hat sahibi olan müşterilerimiz, 24 ay boyunca ayda tüm vergiler dahil 29 TL’ye hem 3G GÖZZ sahibi olabilir, hem de 200 dk ücretsiz görüntülü konuşma paketi sahibi olabilirler. Paket kapsamına 1 admin (yönetici) hat ve 2 misafir hattın her birine 200’er dakika olmak toplam 600 dakika görüntülü görüşme dahildir.

3G Gözz’ü kampanyasız satın alabilir miyim?
Dilerseniz 3G Gözz’ün ücretini ödeyerek satın alabilirsiniz.
3G Gözz’ün peşin satış fiyatı KDV dahil 165 €’dur.

Faturaya nasıl yansır?
Cihaz
Paket İçeriği
Bayinin keseceği toplam fatura (Tüm vergiler dahil)
Faturada Cihaz Taksiti olarak görünecek bedel (Tüm vergiler dahil)
Faturada "Servis Ücreti" olarak görünecek bedel (Tüm vergiler dahil)
Tüm vergiler dahil aylık taksit tutarı
3G Gözz
24 ay x 69TL (ana hat + 2 misafir hatta 24 ay boyunca 200’er dk)
420 TL
17,48 TL
11,52 TL
29 TL

Kontratlı kurgu gereği servis taksiti faturada “Görüntülü Görüşme Servis Bedeli” olarak görünür.
Cihaz taksiti ise “3G Gözz Cihaz Taksiti” olarak görünür.



Ödeme tipi değişikliği yapabilir miyim?
Hayır, kampanyalı hatların ödeme tipi değişikliği yapılamaz. Önce kampanya iptali yapılmalıdır.

Numara değişikliği yapabilir miyim?
Hayır, yapılamaz. Önce kampanyanın iptal edilmesi gereklidir.

Servisler arası geçiş yapabilir miyim?
Hayır. Yapılamaz.

Aktif kampanyası bulunan bir hattımı başka bir hattıma/şahısa/şirkete devredebilir miyim?
Hayır, önce kampanya iptali yapılmalıdır. Cayma bedeli yansır.

Aktif kampanyası olan hattımın borçlarını ödemediğim için “suspend” oldu. Cayma bedeli yansıyacak mı?
Evet yansır.

Hattımın borçlarını ödemedim. Cayma bedeli yansıyacak mı?
Evet. “Suspend” olduktan sonra çıkan son faturaya yansır.

Kampanyaya katılmak isteyen müşterinin finansal segmentasyonu ne olmalıdır?
Kampanyada finansal segmentasyon kontrolü bulunmamaktadır.
Borçtan kapanma ve blacklist kontrolleri yapılmaktadır.

Mevcutta aktif başka hangi kampanyalarım varsa yine de bu kampanyadan faydalanabilir miyim?
Mevcut kontratlı kampanyalar, bu kampanyaya katılmak için engel değildir. Katılabilir.

Başka bir hattı Blacklist’te olan müşteri, kampanyadan faydalanabilir mi?
Faydalanamaz.

Son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş borcu olan müşteriler, kampanyadan faydalanabilir mi?
Hat borcundan dolayı kapalı olmadığı sürece faydalanabilir.

Kampanyamı iptal ettirmek istersem ne olur?
Kampanya iptal edilir, bir sonraki faturanıza cayma bedeli yansır.

Hattımı iptal edersem cayma bedeli yansır mı?
Evet. Vergiler dahil aylık paket bedelinin kalan ay sayısı ile çarpımı kadar cayma bedeli yansır.

Cayma Bedeli nasıl hesaplanır?
Kampanyadan çıkmak istediğiniz tarih ile taahhüt ettiğiniz sürenin toplam bedeli kalan ay x toplam paket bedeli olarak hesaplanır.

Kampanya iptal sınırı var mıdır?
Cayma bedelli/bedelsiz toplam iptal sınırı “2”’dir.

Bir müşteri en fazla kaç hattı ile faydalanabilir?
Bir müşteri en fazla 3 hattı ile kampanyadan faydalanabilir.

Kampanyadaki haklarımın bakiyesini nasıl sorgularım?
Sms ile sorgulama yapılamaz. Çağrı merkezinden öğrenilebilir. (VPE Monitoring ekranından)

AY içinde kullanmadığım kalan haklarım bir sonraki aya devreder mi?
Devretmez.

Kampanya kapsamında verilen görüntülü görüşme faydası hangi yönlere geçerlidir?
Kampanya ile verilen görüntülü görüşme paketi ile sadece 3G Gözzün içindeki numara aranabilir.

Kampanya hangi durumda iptal olur?
Hattınızın borçtan kapanması durumunda kampanyanız iptal olur.

Cayma bedeli hangi durumlarda yansır?
Hat iptal, suspend, devir, port-out durumlarında cayma bedeli yansır.

Paket değişikliği yapılabilir mi?
Paket değişikliği taahhüt süresi içinde yapılamaz.

Kampanya hemen mi başlar, BC (fatura dönemi) sonrası mı?
Hemen başlar.Hat açıldıktan sonra gelen ilk fatura döneminde aylık paket tutarı faturaya yansır.

Paket aşım ücretleri nelerdir?
Paket aşımlarında müşterileri kendi tarifelerinden ve varsa alo paket ya da herkesle paketlerinden ücretlendirilir.

Kullanıcı işlem yapabilir mi?
Vekaletle yapabilir.

Önce port-out sonra port-in yapan müşterilerimiz bu kampanyadan faydalanabilir mi?
En az 6 ay Turkcell’li ise ve faturalı hatlı ise yapabilir.

Kampanyam bittikten sonra otomatik olarak yenilenir mi?
Hayır. Kontrat süresi sonunda iptal olur.

3G kapsama alanı şikayeti olan müşteri için nasıl hareket edilir?
Sorun yaşanan adres için merlin açılır.

Misafir Hat ile ilgili sorular

Kaç adet misafir hat kampanyaya tanımlanabilir?
Maksimum 2 adet misafir hat kampanyaya tanımlanabilir.

2 yerine 1 misafir hat tanımladım. Toplam 400 dakika görüntülü görüşme hakkı olur mu?
Hayır. Her misafir hat için 200’er dakika tanımlanır. 2 yerine 1 adet misafir hat tanımlansa bile 200 dk. kullanılabilir.

Misafir hat değiştirilebilir mi?
Evet. 6 ayda 1 değiştirilebilir.

Misafir hat değiştirmenin limiti var mı?
6 ayda 1 değiştirilebilir.

Hangi numaralar misafir hat olarak tanımlanamaz?
Diğer operatör numaraları
Başka bir müşterinin Gözz kampanyasına misafir hat olarak zaten tanımlanmış olanlar ve
Hazırkart Canımın üçü ile Hazırkart Tek numara tarifesinde olan numaralar için misafir hat tanımlaması yapılamaz.

Misafir hatlar 3G’li olmak zorunda mı?
Evet. Misafir hatların 200 dk’yı kullanabilmesi için 3G abonesi olması ve 3G görüntülü görüşme destekleyen cihaz kullanmaları gerekir.

Misafir hatlar ödeme tipi değişikliği yapabilir mi?
Evet. Ancak müşterinin misafir hatları revize edilmeli ve teklif değişiklik ekranından uygun teklif seçilmelidir.

Misafir hat değişikliği nerden yapılır?
TEA’da Kampanya Teklif değişikliği altından yapılır.

Misafir hat iptal edilebilir mi? Port-out edebilir mi?
Evet, ancak kampanya kapsamında verilen 200 dk. görüntülü görüşmeyi kullanamaz. Misafir hat değişikliği ile yeni numara belirlenmesi önerilir.

Misafir hat iptal edilirse ya da port-out ederse cayma bedeli yansır mı?
Hayır yansımaz. Sadece kampanya tanımlanan hattın iptali, port-out etmesi, suspend duruma düşmesi ya da devir durumunda cayma bedeli yansır.

Misafir hat devir edilebilir mi?
Evet.

Misafir hat değişikliği yapılırsa yeni hat için 200 dk. görüntülü görüşme hemen aktiflenir mi?
Evet. Hemen aktiflenir.

Misafir hat paketini sorgulayabilir mi?
Sms ile sorgulama yapılamaz. Çağrı merkezinden öğrenilebilir. (VPE Monitoring ekranından)

Misafir Hatlar paketleri bittikten sonra nasıl ücretlendirilirler?
Paketle verilen 200 dk’nın bitmesi ardından mevcut tarifelerine göre ücretlendirilirler.

GOZZ’un içindeki hat ile ilgili sorular

Gözz’ün içindeki hat değiştirilebilir mi?
Hayır .

Hangi numaralar Gözz hattı olarak tanımlanamaz?
Diğer operatör numaraları
Başka bir müşterinin Gözz kampanyasına zaten tanımlanmış olanlar ve
Data hatları

Gözz hatları ödeme tipi değişikliği yapabilir mi?
Evet.

Gözz hattı iptal edilebilir mi? Port-out edebilir mi?
Evet, ancak kampanya tanımlanan hattın sorumlulukları devam eder ve aylık paket ücretleri yansır.

Gözz hattı iptal edilirse ya da port-out ederse cayma bedeli yansır mı?
Hayır yansımaz. Sadece kampanya tanımlanan hattın iptali, port-out etmesi, suspend duruma düşmesi ya da devir durumunda cayma bedeli yansır.

Gözz hattı borçları sebebi ile “suspend” olursa ne olur?
Kampanya tanımlanan hat için aylık ücretler yansımaya devam eder ancak kampanyada verilen 200 dk’yı kullanamaz. Bu yüzden Gözz’deki hattın borçlarının ödenmesi ve bu hattın yeniden kullanıma açılması gereklidir. Yeniden kullanıma açıldıktan sonra kampanyada verilen 200 dk. kullanılabilir. (Çünkü bu 200 dk. sadece Gözz içindeki hatta yapılan aramalarda geçerlidir.)

Gözz hattı devir edilebilir mi?
Evet, kampanya etkilenmez. Gözz’ün içindeki hat aktif ve Gözz’e takılı olduğu sürece kampanyadan faydalanılabilir.

Gözz’ün içindeki hat faturalı hat mı olmak zorunda hazırkart mı?
Hem faturalı hem de hazırkartlar, Gözz içinde kullanılabilir.

Gözz’ün içindeki hattın da 3G ‘li olma zorunluluğu var mı?
Evet. 3G abonesi olmalıdır ve görüntülü görüşmeyi desteklemelidir. Aksi takdirde kampanya faydalarını kullanamaz.


Gözz içinde kullanmak için özel hatlar var mı?
Hayır. Özel hatlara gerek yok. Müşterinin adına kayıtlı mevcut hatlar da 3G’li olmak kaydıyla Gözz’ün içinde kullanılabilir.

Gözz’ün içindeki hatta ayrı fatura çıkar mı?
Evet.



Damga Vergisi Nedir?
Ticari işlemlerde düzenlenen belgelerle ilgili vergidir. Bu verginin mükellefi, ilgili belgenin imzalayanıdır.

Damga Vergisi tutarı nasıl hesaplanır?
Damga vergisi tutarı, taahhütnameye konu olan en yüksek tutarın %0,75'i olarak hesaplanır.

Bu tutarı nereye ödeyebilirim?
Bu verginin ödenmesi için vergi dairesine gitmenize gerek yoktur. Turkcell, bu verginin tahsilatına aracılık eder ve kampanya aktivasyonunuz ardından çıkacak ilk faturanızla ödeme yapabilirsiniz.

Damga Vergisi Faturada nasıl gözükür?
Faturada bir sefere mahsus olmak üzere “Vergiler, Harçlar ve Fonlar” başlığı altında görülür.

(Müşteri Temsilcisinden gelebilecek soru) Damga vergisi TEA ekranlarında görüntülenir mi?
Evet. Kampanya aktivasyon ekranında, müşterinin faturasına yansıyacak damga vergisi tutarı görüntülenmektedir.
 
  • Beğen
Tepkiler: tksharmely
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt