3g acikken internet paketten cok gidermi

Sponsorlu Bağlantılar

sexafon06

sexafon06

Üye
    Konu Sahibi
3g acikken internet paketten cok gidermi
Arkadaslar basliktada belirttigim gibi 3g acikken internet cok gider mi?
 


genso

Üye
evet tabiki daha çok gider çünkü 3g 2gye göre daha hızlıdır gezinti yapmadığın zaman 2g gezinti yapınca 3g kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: sexafon06
sexafon06

sexafon06

Üye
    Konu Sahibi
Hmm tamam tesekkurler cevabin icin.
 
mertekin34

mertekin34

Üye
Arkadaslar basliktada belirttigim gibi 3g acikken internet cok gider mi?

Eğer kendini otomatik güncelleyen uygulamaların varsa gider ama yoksa gitmez.Mesela ana ekranında hava durumu widgeti varsa ve otomatik güncellemedeyse interneti kullanır ama bunlar çok düşük şeyler olduğu için internet paketini bitirmez korkma :) 3G şarjını çabuk bitirir
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
3g ile fazla paketin gitmez aynı gider normal gsm modu ile, normal şebeke moduyla farkı internet hızının farklı olmasından kaynaklıdır.
 
sexafon06

sexafon06

Üye
    Konu Sahibi
Yani simdi 3g dende girsen gsm dende girsen internet paketi ayni mi gider?? Hic sanmiyorum :S 3g sarzi cok yiyo bu dogru ama benim icin onemli olan paketten az mb gitmesi.. Okuz gibi mb yiyo telefon , 2 haftada 1gb paket bitiyo bu arada otomatik guncelleme olan uygulamalarim hic yok tek bi havadurumu var o da fazla yemiyo tabi.
 
Metin MF

Metin MF

Üye
Öncelikle şu nickini degistir arkadaşım!
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim ve genso
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Yani simdi 3g dende girsen gsm dende girsen internet paketi ayni mi gider?? Hic sanmiyorum :S 3g sarzi cok yiyo bu dogru ama benim icin onemli olan paketten az mb gitmesi.. Okuz gibi mb yiyo telefon , 2 haftada 1gb paket bitiyo bu arada otomatik guncelleme olan uygulamalarim hic yok tek bi havadurumu var o da fazla yemiyo tabi.

ben bilgilerime dayanarak söylüyorum siz 3g nin fazla paket harcar mı sorusu olarak neyi kastediyorsun?şimdi 100mblık dosyayı 3g ile yaklaşık 200saniyede indiyorsan 2,5g yaklaKık bu 2000saniyede indirirsin, farkı hız ve zaman .ben böyle biliyorum yanlışım varsa düzeltiniz.
 
blacktalon

blacktalon

Üye
sen ayarlara gir ve neti 2g yap sonra hesaplar ve senk. dekileri kapat ( bunlar acık olursa market güncellemeler yapabilir ) tabi bazı uygulamalarda kendi kendine arkada neti yer onun için ya neti kökten kapa yada sınırsız net al :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
bence kapalı tut benim 2 saat içinde birkeresinde 70mb paketim uçup gitmişti :evet:
 
Ottoman Slap

Ottoman Slap

Üye
bncede cok gder bnde bi haftada 1 gb bitrdim bu yuzden isim.btnce 3 gyi kapatiorum artik
 
messevim

messevim

Üye
yok mu yardım edecek..:hmmm
 


Üst Alt