Yani simdi 3g dende girsen gsm dende girsen internet paketi ayni mi gider?? Hic sanmiyorum :S 3g sarzi cok yiyo bu dogru ama benim icin onemli olan paketten az mb gitmesi.. Okuz gibi mb yiyo telefon , 2 haftada 1gb paket bitiyo bu arada otomatik guncelleme olan uygulamalarim hic yok tek bi havadurumu var o da fazla yemiyo tabi.