cesuryurek1
Üye
3g Aboneliklerinde İp Hangi Ülkeye Ait
arkadaşlar meraba
yabancı bir şirkette yatırımlarım var ve türkiye ip si ile bu sistemlerde oturum açabiliyorum
3g aboneliği almak istiyorum tercihim avea ve vodafone dan yana tek soru işareti ise şu
avea yada vodafone modem ve data simkart alınca ve 3g bağlantımı yapınca
bu internet bağlantının ip adresi türkiye olarakmı yoksa yurtdışı olarak mı gösteriliyor
2. sorun ise şu
her 3g modem her tablete olmuyor uyumluluk sorunları var ve ben 2 tane tablet alacağım ikiside farklı marka olacak
çözümü nacizane şu şekilde buldum sizinde fikirlerinizi almak isterim
Edimax 3g-6200N bu cihaza 3g modemi takınca wireless sinyallere dönüştüyor.
hangi tableti alırsanız alın bu wireless sinyalleri görür ve internete girer.
Bu cihazı henüz almadım ama kullanan vardır belki diye modem önerisi almak istiyorum
yada ben Edimax 3g-6200N bu markayı kullanmıyorum 3g modemi wireless e çeviren şu cihaz bende var ve şu modem şu modeli taktım ve sorunsuz çalışıyor diyen tecrübeli bir arkadaş bu konuda yazsada kafi
şimdiden herkese teşekkür ederim
yabancı bir şirkette yatırımlarım var ve türkiye ip si ile bu sistemlerde oturum açabiliyorum
3g aboneliği almak istiyorum tercihim avea ve vodafone dan yana tek soru işareti ise şu
avea yada vodafone modem ve data simkart alınca ve 3g bağlantımı yapınca
bu internet bağlantının ip adresi türkiye olarakmı yoksa yurtdışı olarak mı gösteriliyor
2. sorun ise şu
her 3g modem her tablete olmuyor uyumluluk sorunları var ve ben 2 tane tablet alacağım ikiside farklı marka olacak
çözümü nacizane şu şekilde buldum sizinde fikirlerinizi almak isterim
Edimax 3g-6200N bu cihaza 3g modemi takınca wireless sinyallere dönüştüyor.
hangi tableti alırsanız alın bu wireless sinyalleri görür ve internete girer.
Bu cihazı henüz almadım ama kullanan vardır belki diye modem önerisi almak istiyorum
yada ben Edimax 3g-6200N bu markayı kullanmıyorum 3g modemi wireless e çeviren şu cihaz bende var ve şu modem şu modeli taktım ve sorunsuz çalışıyor diyen tecrübeli bir arkadaş bu konuda yazsada kafi
şimdiden herkese teşekkür ederim
