metin21
Üye
3300 nasıl bır cıhaz kullananlar yardım
arkadaslar ben artık yuksek rakamlar vermekten bıktım telefonlara
dusunuorumda bıtane 3300 alıım radyosu mpe caları herseyı war ama ses cıkısı nasıl n-gage kadar kalıtelımı yada bana onerebılecegınız bı cıhaz varmı bırazda aklımda 7610 al dıe bı seytan durtusu var YARDIM EDIN BANA
dusunuorumda bıtane 3300 alıım radyosu mpe caları herseyı war ama ses cıkısı nasıl n-gage kadar kalıtelımı yada bana onerebılecegınız bı cıhaz varmı bırazda aklımda 7610 al dıe bı seytan durtusu var YARDIM EDIN BANA
sonuc olarak bencede n-gage daha mantıklı bende gecıs yaptım ;