3230 şarj sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
3230 şarj sorunu
arkideşler anlayan varmı bilmem ama bi soruyum dedim bendeki telefonda müzik dinledimmi 2 dakka gitmiyor batarya boş diyor kapanıyr acaba başka 3230 larda da aynımı
 
Bataryanın Ömrü Bitmiştir...Bağzı Bataryaların Ömrü Vardır..Yeni Batarya Alıp Denedinmi ?
 
    Konu Sahibi
evet batarya değiştim ama yine aynı
 

System X

Üye
arkideşler anlayan varmı bilmem ama bi soruyum dedim bendeki telefonda müzik dinledimmi 2 dakka gitmiyor batarya boş diyor kapanıyr acaba başka 3230 larda da aynımı
eğer sağlam bi batarya alıp değiştirdiğine inanıyorsan geriye tek bi seçenek kaldı.telefon batarya pimleri oksitlenmiş olabilir ve tam temas etmediği içinde telefona düşük voltaj geliyordur telefonunda müzik çalarkende o yüzden kapanıyordur. tavsiyem telefon batarya pimlerini hafif kolanyalı bir bezle sil sakın su kullanma.annemin telefonuda böyleydi bu yolla hallettim.

 
ARKADAS SEN KENDİNE YENİ BİR BATARYA AL SORUN KALMAZ
 
kardeş bende 3230 kullanıyorum aynı sorun bendede vardı... ama yeni batarya ve telefonun içini bi temizlet yoksa yeni bataryada ölür benim 4. bataryam
 
benime öyle 3230 2sa gidiyo ama 150tane oyun var bende
 
Bataryayı değiştirmene rağmen olmuyosa bataryanın içinde bişey wardır benim telfon böyle 1 saatte şarjı bitiyodu konuşmamama rağmen gittim adam dibini kazıdı bişeyler yaptı düzeldi
 

acun81

Üye
arkadaşlar aynı sorun benim 3230 da da var. daha yeni sıfır batarya aldım kapalı şarj ettim ama telefonda hala şarj oluyor gibi gösteriyo dolmak bilmiyo.bu 1 haftada 2. batarya. bende batarya pimlerini temizledim ama farketmedi. başka bi yolu varmı acaba
 
valla bende de 3230 var ama öle bir sorun yok da ful şarj olunca hiç birşey yapmıyım yinede 1 gün geçiyo batarya boş
 
bende bu alemde bahtsız olan tek kişi olmadığımı biliyordum. malesef aynı sorunu bende yaşıyorum telefon 1-1,5 günhiç kullanmadığım halde ancak dayanıyor. atmaya da kıyamıyorum fakat geçenlerde bu konu üzerinde düşünürken telefonu şöyle biraz inceledim ve birşeyin farkına vardım. telefonumun hopörlörü sürekli çalışıyor.telefonun tuş kilidi açıkken ve herhangi bir arama gelip-gitmiyorken hoparlörü kulağıma götürüyorum sürekli bir ses geliyor. tuş kilidi açıkken dıt, dıt, dıt diye geliyor kapalıyken ise dıt dıdıtdıdıt dıt, dıt dıdıtdıdıt dıt diye ses geliyor. bataryam çok kısa sürüyordu sebebini ararken bu sesi farkettim. telefonda açık hiçbir program yokken bu sesler sürekli geliyor. tahminimce batarya ile olan sorunumun kaynağı da budur. aynı sorunu yaşayan ve varsa bir çözümü bulan arkdaşlardan insaniyet namına cevap bekliyorum. herkese iyi akşamlar.mail: burhaneroglu@yahoo.com
 
müzik çaınca şarj 1 saat falan dayanıyo ama müzği kapatı biraz bekelyice şarj aniden 1 dişe düşüyo ve telefon kapaınyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...