320x240 ScreenSaver

dj.eric

Üye
    Konu Sahibi
320x240 ScreenSaver


















​bi teşekkürü çok görmeyinnn !!! (( tabiki bi şukuyu da
 
Tepkiler: x-scarface
Hocam konu düzenlemesi harika olmuş

Emeğine sağlık teşekkürler
 
Tepkiler: dj.eric

dj.eric

Üye
    Konu Sahibi
sende saol kardeşim
 
Tepkiler: x-scarface

Skymich

Üye
Saol Kardes bende tema yapıorum on numara paylascam nokıa c3 ıcın
 

dj.eric

Üye
    Konu Sahibi
Saol kardeşim idare ediyolar işte