3110(c): Oyun, Program(Jar), Tema ne istersen içeride

Sponsorlu Bağlantılar

iskenlii

iskenlii

Üye
saul
 


manyak kadir

Üye
daha bakmadım ama iyi olduğuna eminim
 
msdony

msdony

Üye
tşkler kardeş
 

sempatik05

Üye
arkadaşlar ownskin.com da bisürü nokia 3110 c temaları var tek oda değil her markanın her modelinn temaları var 128*160 la iligi içeriklerin hepsi bunada oluyor

--------------- Ekleme ---------------

bende de aynı sorun vardı ortadan kalktı neredeyse!!tel.e uygulamaları fln yavaş atın parça parça temaları flnda yavaş açın birden açmayın .o zamn 3 kere beyaz olur ekran kendini kapatır. versiyonla bildiğim kadarıyla pek alakası yok benim versiyon v 05.50 yani
versiyonu böğle olanlar attırmasınlar tel. daha beter olur... versiyon bakmak içinde *#0000# yapın . tel.de biraz boş yer bırakın eğer çok doluysa 10 mb gibi eğer boşsada 10 mb boş kalacak şekilde doldurun eminim işe yarayacaktır;):oke:

--------------- Ekleme ---------------

bu anlattığımda açılıp kapanma sorunu olanlar için;)
 
mcan_92

mcan_92

Üye
saolasın birader
 

clurmeet

Üye
kardeş allah razı olsun ben de cok arıyordum 3110c için program oyun.
neyse tekrar tesekkurler
 
djkeles

djkeles

Üye
saol kardes de arsıv hasarlı bı yenıden gozden gecır onu
 

neodas

Üye
teşekkürler kardes ç0k saolasın
 

Omega94

Üye
saol kardeş telefon yeni bişey olmaz inş. saol
 

nzm26

Üye
elıne saglıkkkkk supersınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

--------------- Ekleme ---------------

bırader kuramadım bu oyunları programları bı yardımcı ol yaaa
 
sagopagrup

sagopagrup

Üye
    Konu Sahibi
elıne saglıkkkkk supersınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

--------------- Ekleme ---------------

bırader kuramadım bu oyunları programları bı yardımcı ol yaaa

Kardeş kuramadım derken? Telefona Bluetooth Vasıtasıyla veya CarD Rider yardımıyla Atıcaksın Mp3 atar gibi sonra telde oynamaya başla bu kadar;)
 

jonturk007

Üye
kardes bu tele zarar vermez dimi
 

jonturk007

Üye
kardeş bu temaları nası atcaz yaa neresını atcaz atamadm bi el atıversen
 
sagopagrup

sagopagrup

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bu temaları nası atcaz yaa neresını atcaz atamadm bi el atıversen

Klosörler içindeki .nth uzantılı temaları atıcaksın kardeşim ister telefon hafızasına istersen hafıza kartına at bu kadar:)
 

ademkukner

Üye
Evet arkadaşlar uzun zamandır forumda da belirttiğim gibi,bir süre de bu konuyu araştırdım ve 21.8 MB lık bir arşiv oluşturdum bu arşivi paylaşıma sunuorum arşiv sadece 3110(c) içindir.Yani oyunların,programların,temaların boyutları 128x160'tır.Mb belki size fazla gelebilir ama gerçekten 3110(c) için bir arşiv de sizde olsun işinize yarayacağından eminim...

Bu arşivin içinde 108 tane OYUN,16 tane TEMA,7 tane PROGRAM(Jar) bulunmaktadır.Programlarda 4 media player bulunmaktadır.Oyunlar da ise arcade,macera,strateji,spor,savaş oyunları bulunmaktadır.Temalar da ise kendi yaptığım temalar,alıntı temalar ve çoğunluğunun Vİsta'nın oluşturduğu temalar bulunmaktadır.

İşte Link:
Bir TEŞEKKÜR'ü HAKETTİM HERHALDE:utan
teşekkürler kardeş eline emeğine sağlık :D
 

alişahin

Üye
umarım işe yarar teşekkürler şimdiden
 
degerli43

degerli43

Üye
arkadaşlar ownskin.com da bisürü nokia 3110 c temaları var tek oda değil her markanın her modelinn temaları var 128*160 la iligi içeriklerin hepsi bunada oluyor

--------------- Ekleme ---------------

bende de aynı sorun vardı ortadan kalktı neredeyse!!tel.e uygulamaları fln yavaş atın parça parça temaları flnda yavaş açın birden açmayın .o zamn 3 kere beyaz olur ekran kendini kapatır. versiyonla bildiğim kadarıyla pek alakası yok benim versiyon v 05.50 yani
versiyonu böğle olanlar attırmasınlar tel. daha beter olur... versiyon bakmak içinde *#0000# yapın . tel.de biraz boş yer bırakın eğer çok doluysa 10 mb gibi eğer boşsada 10 mb boş kalacak şekilde doldurun eminim işe yarayacaktır;):oke:

--------------- Ekleme ---------------

bu anlattığımda açılıp kapanma sorunu olanlar için;)

benim versiyon v06.60 hiçbir sorunum yok tüm dolu olunca bile son versiyon
 

Benzer Konular



Üst Alt