
saol kardes de arsıv hasarlı bı yenıden gozden gecır onu
saol kardeş telefon yeni bişey olmaz inş. saol
bişey olmaz merak etmeelıne saglıkkkkk supersınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
--------------- Ekleme ---------------
bırader kuramadım bu oyunları programları bı yardımcı ol yaaa
kardes bu tele zarar vermez dimi

kardeş bu temaları nası atcaz yaa neresını atcaz atamadm bi el atıversen

teşekkürler kardeş eline emeğine sağlıkEvet arkadaşlar uzun zamandır forumda da belirttiğim gibi,bir süre de bu konuyu araştırdım ve 21.8 MB lık bir arşiv oluşturdum bu arşivi paylaşıma sunuorum arşiv sadece 3110(c) içindir.Yani oyunların,programların,temaların boyutları 128x160'tır.Mb belki size fazla gelebilir ama gerçekten 3110(c) için bir arşiv de sizde olsun işinize yarayacağından eminim...
Bu arşivin içinde 108 tane OYUN,16 tane TEMA,7 tane PROGRAM(Jar) bulunmaktadır.Programlarda 4 media player bulunmaktadır.Oyunlar da ise arcade,macera,strateji,spor,savaş oyunları bulunmaktadır.Temalar da ise kendi yaptığım temalar,alıntı temalar ve çoğunluğunun Vİsta'nın oluşturduğu temalar bulunmaktadır.
İşte Link:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bir TEŞEKKÜR'ü HAKETTİM HERHALDE![]()

arkadaşlar ownskin.com da bisürü nokia 3110 c temaları var tek oda değil her markanın her modelinn temaları var 128*160 la iligi içeriklerin hepsi bunada oluyor
--------------- Ekleme ---------------
bende de aynı sorun vardı ortadan kalktı neredeyse!!tel.e uygulamaları fln yavaş atın parça parça temaları flnda yavaş açın birden açmayın .o zamn 3 kere beyaz olur ekran kendini kapatır. versiyonla bildiğim kadarıyla pek alakası yok benim versiyon v 05.50 yani
versiyonu böğle olanlar attırmasınlar tel. daha beter olur... versiyon bakmak içinde *#0000# yapın . tel.de biraz boş yer bırakın eğer çok doluysa 10 mb gibi eğer boşsada 10 mb boş kalacak şekilde doldurun eminim işe yarayacaktır
--------------- Ekleme ---------------
bu anlattığımda açılıp kapanma sorunu olanlar için![]()
