sagopagrup
Üye
eline sağlık kardeşim çok güzel olmuşş![]()
eline sağlık
ellerine sağlık mükemmmmmell bir icat+repp
Ne yazık ki sitede REP uygulaması yok
cok saol karderşim
çok teşekkürler kardeş ya ellerine sağlık
çok sağol kardeş
çok saol ne zamandır arıyorum
Arkadaşlar saolunda sadece teşekkür etmek için msj atmayın Teşekkür Et butonu zaten mevcut eğer eleştirileriniz varsa veya başka bi sıkıntınız o zaman msj yazabilirsiniz..








n: