30 ekim 2011 iddaa kuponu oynamalımıyım?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
30 ekim 2011 iddaa kuponu oynamalımıyım?
evet rüya şokundan sonra yeniden karşınızdayım :ehe:ehe:ehe

396-udinese v palermo 1(1,55)
397-kayserispor v galatasaray kg var(1,55)
407-zurich v luzern üst(1,50)
433-adanaspor v göztepe 1(1,90)
435-paok v panathinaikos kg var(1,65)
11,29 oran
çarpı 5 lersek 56,48 :naughty:
 

akın001

Üye
güzel kardeşim :))) bnde dün tutturdum 2 ayrı kupondan :))) bugünküler şöle yine iki ayrı kupon
396-1
383-kg var
346-iy 0
394-iy 0
303-iy 0


2. kupon

345-üst
409-kg olur
395-1
457-2

değerlendir kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt