30 Ağustos unutuldumu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
30 Ağustos unutuldumu
arkadşlar özel gunler unutuluyor gibi geldi sitede bence cok buyuk bir eksikliktir
 

zibidi39

Üye
30 agustos unutulurmu ya her sene gıdıp ızlerım bayramı sabah uykusundan uyanamayanlara ınat
 

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok kardeş yeni yaptılar yoktu ben konuyu actıgımda üzücü bir olay yakışmadı aslında dunden yapılması gerkti umarım bu konu hakında admin abilerimizden bir açıklama gelir
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Olabilir ben yeni girdiğim için foruma bilmiyorum
Doğrudur en azından dün geceden yapılması gerekirdi
 

Ozan

Admin
Unutulmadı ancak biraz geç koyuldu zaten sonra da konuyu gördüm .
Çok geç kalınmadı aslında zira vodafone dan kutlama mesajını az önce aldım ve saat 16.00

Yani önemli olan bugünü hatırlamak ve ziyaretçi saatlerimizin yogun oldugu saatler zaten 2 den sonra baglıyor öglen dolayısı ile bence herkes 30 Ağustos hatırlandı olarak görecektir

Sistem otomatik değil maalesef. Yani gece 00.01 de bir logo koyacak sistem yapmadık henüz
 

anl_tr

Emekli Yönetici
senin canın sağ olsun hemşerim sistemin öle bir özelliği olmadıgını biliyoruz,Düşünmen yeterli saol
Mühüm olan düşünmek ve uygulamak




 

Bora

Üye
00:01 olmasa bile en azından saat en geç 10:00 AM de konulmalıydı. Ancak ne yapalım canımız sağ olsun geçmiş bir olayın arkasından boş konuşmak gereksiz.
 

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Negtive bence aciklaman yeterli olmadi kusura bakma dost aci soyler tahminim unutuldu yada firsat bulunamdi aciklaman ikna edici degil bence dun aksam yada sabah en gec 9 da yapilmaliydi eger yanlisim varsa soyle bannerin yanina kucuk resim koymak sistem gerektiren bir olaymi
 
hepimizin zafer bayramı kutlu olsun ülkemizin kyımetini bilelim bu ülkenin ne şartlardan bu zamana geldiğini hiç birimiz unutmayalım
 

Atakan

Üye
Daha önceki özel günlerde 12'yi geçer geçmez konuyordu?
 
Bayrak gönülde güzel arkadaşlar o kadar önemlı degıl bence tv kanallarında da Atarürk dalgalanıyor ama aynı tv kanalının ismi yabancı,yayınladıgı içerik yabancı,sahıbı yabancı,haber yalancı....
Hiç koymasan daha iyiydi
Düşünen ve uygulamaya geçiren arkadasa teşekkurler
 

Praetor

Emekli Yönetici
Arkadaşlar bu konuda bu kadar titiz olmanız gerçekten büyük gurur veriyor
Teşekkürler.

Bundan sonra daha büyük bir özen göstermeye gayret edeceğiz zamanlama konusunda.

Konu artık ömrünü tamamladığından kapatılmıştır.

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...