(!) 3 Yeni Oyun (!)

woles

Üye
Emeğine Sağlık
 
bunların ikisini bilyordum ama yinede saol
 
brother in arms'ın java versiyonu varmı acaba?
 
çok süper bir paylaşım...teşekkürler...
 

eragon

Üye
emğine saygılar kardeşim
 

askbesk

Üye
çok güzel saol



GaLaTaSaRaY
Her lafa verilecek bir cevabım vardır önce lafa bakarım laf mı diye sonra söyleyene bakarım adam mı diye.

 

NobLe

Üye
sagol klavyene saglıkn: