3 ceza puanı aldım :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
3 ceza puanı aldım :(
taaaa şubat'ta bitecek
 
hayırlı olsun hacı bende almıstım gecıyo gecıyo
 

tazz2

Üye
o da geçer oda geçeeerr aglama yar oda geçer
 

doctorrr

Üye
ben hiç almadım alkış istiyorum
 
futbol bölümünde almıstım bende
bıde tesettür konusunu savundum dıye hop herkes sıkayet etmıstı
neyse acmıycam agzımı
 
Bu forumda 1 kere ceza puanı aldım yeni olduğum gündü bilmiyordum üst üste yanlışlıkla ya da bilerek hatırlamıyorum konu açtım cezayı Ozan verdi.
 

Mert

Üye
Asi duruyor
 



umrumda değil
 
Ben hiç almadım daha

Ankesörlü telefon ile gönderildi
 
önceden sevdıgım cok kısı vardı burda saydıgım
ortamı da sevıyodum
yalan yok ya yönetıcılerden de en cok adaletıne güvendıgım hasandı
sonra farkettım de cok da takılcak bır sıte degılmıs
ne ortam kaldı ne bısey
pih takma sende
 
Dert etme ben hafta 1 tane alıyorum takma kafaya bi zararı yok
 
benim 11 mi 13 mü ne vardı zamanında
ve suçumda çok komik
Trt de yayınlanan bir spor haberinin videosunu paylaşmak düşünün türkiyenin resmi spor televizyonu yayınlayabiliyor ama maxide suç 7 puan yetiştim
 

iyavuzoz

Üye
ben ilk üye olduğumda almıştım şimdi var mı nasıl bakcam
 
bende aldım hadınlar bölüne mesaj yazmıştım bide mesajlarımı eksitip rütbemi söktüler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...