3 aydır maaşımı alamıyorum !!

Laf lafı açıyor madem o konuda da bilgi vereyim. O kağıtlar yeni düzenleme ile hiç bir işe yaramıyor artık. Yeni borçlar kanununda belirtilen formata uygun ibraname olmadığı sürece işverenin sunduğu belgeler geçerlilik kazanmıyor. Çünkü; eğer işçi kendi isteğiyle ayrılıyorsa, işveren, yeni formattaki ibraname sözleşmesini işçiye ilgili tarih itibariyle imzalattırmak zorundadır.
 
Tepkiler: maxirabit
sgk git şikatetini et % 100 alırsın sigortalı isen hiç bir yerede imza atma sakn hiç bir yere
 

Tesekkur ederim
 
Tepkiler: OttomaN TigeR