Baydırman
Moderator
-
Konu Sahibi
-
3 adama veda ettim aslında. şu an internette geziniyorum.#dada başladı
Baska program yapacaklarmış
Komedi yapsınlar, gece şovu iyi değil, #dada varken
Iki hafta sonra donucez diyor ama sitkom yapıcaz dediler bir ara ne yapacakları belli değil
Dada güzel ama sosyal mesaj verdiği zaman sıkıcı oluyor
3 adam Son programmış bu doya doya izleyin
ne?Bitti kaç saat önce
neyin olduğınu sormadım. mesajına şaşırdım. sanki saat 7-8 de bitmiş gibi yazmışsın.
yani ohooo kaç saat önce anlamında yazdım ama okuyunca öyle anlaşıldıneyin olduğınu sormadım. mesajına şaşırdım. sanki saat 7-8 de bitmiş gibi yazmışsın.
kaç ı birkaç diye okumuşum :eek:yani ohooo kaç saat önce anlamında yazdım ama okuyunca öyle anlaşıldı
[emoji33]3 bayan isteriz
[emoji35]kaç ı birkaç diye okumuşum :eek:
[emoji33]
İşte aradığım proğram3 Bayan yok mu
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?