2D ONLİNE OYUNUM

    Konu Sahibi
2D ONLİNE OYUNUM
Merhaba arkadaşlar. Oyunumuz botlarla veya özel odalar oluşturarak 8 arkadaşlarınıza kadar oynanabilen,
dünyanın her yerinden farklı insanlarla sohbet edip, oyun oynayabileceğiniz bir yapıdadır.
2d bir savaş oyunudur. Basit temelde, eğlenceli bir oyun. Keyifle oynamanızı diliyorum.
Oynadıktan sonra fikirlerinizi, düşüncelerinizi bizimle paylaşırsanız çok memnun oluruz.. İyi forumlar..



 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Tepkiler: Baydırman, Wandeta, MAERKEK ve 2 diğerleri

Buğra

Admin
Paylaşım için elinize sağlık