M@xWeL
Üye
2918 sayılı trfik kanunu (mutlaka okuyun)
Trafikkazasi sonucu yaralanan ve hastaneye kaldirilarak tedavi altina alinankazazedelerin, kanuna gore tedavi icin ucret odememesi gerektigibelirtildi.
Tuketiciler Birligi, kazazedelerin haklariyla ilgili bir rapor hazirladi.
Kazasonucu yaralanan ve herhangi bir hastanede tedavi goren kazazedelerinbu tedavileri sonucu hastane tarafindan ucret talep edilemeyecegininbelirtildigi raporda, 2918 Sayili Trafik Kanunu'na gore herhangi birtrafik kazasi sonucu yaralanan kisi en kisa surede hastaneyeyetistirilmek ve gereken tedavinin yapilmasi hukumlerini iceriyor.Yonetmelige gore,hastane acil servisi, kendisine gelen kazazedeninmaddi durumu, sosyal guvencesinin olup olmadigina ve hastaninozelligine bakmadan gereken tedaviyi ve mudahaleyi herhangi bir ucrettalep etmeden yapmak zorunda.
Bu tedavi sonucu olusan masrafin ise Saglik Bakanligi Karayollari
Trafik Doner Sermaye Isletmesi tarafindan karsilanacaginin
belirtildigi rapora gore, vatandaslarin haklarini bilmedigi icin
sorunlar yasandigini ve hastanelerin bu kanundan bihabermis gibi
gozukup vatandastan para talep etmelerinin suc oldugu belirtildi.
Lutfen tanidiginiz herkese iletiniz.
Kazasiz gunler dilegiyle...
bu yazı bana arkadaşımdan mail ile geldi ...
Tuketiciler Birligi, kazazedelerin haklariyla ilgili bir rapor hazirladi.
Kazasonucu yaralanan ve herhangi bir hastanede tedavi goren kazazedelerinbu tedavileri sonucu hastane tarafindan ucret talep edilemeyecegininbelirtildigi raporda, 2918 Sayili Trafik Kanunu'na gore herhangi birtrafik kazasi sonucu yaralanan kisi en kisa surede hastaneyeyetistirilmek ve gereken tedavinin yapilmasi hukumlerini iceriyor.Yonetmelige gore,hastane acil servisi, kendisine gelen kazazedeninmaddi durumu, sosyal guvencesinin olup olmadigina ve hastaninozelligine bakmadan gereken tedaviyi ve mudahaleyi herhangi bir ucrettalep etmeden yapmak zorunda.
Bu tedavi sonucu olusan masrafin ise Saglik Bakanligi Karayollari
Trafik Doner Sermaye Isletmesi tarafindan karsilanacaginin
belirtildigi rapora gore, vatandaslarin haklarini bilmedigi icin
sorunlar yasandigini ve hastanelerin bu kanundan bihabermis gibi
gozukup vatandastan para talep etmelerinin suc oldugu belirtildi.
Lutfen tanidiginiz herkese iletiniz.
Kazasiz gunler dilegiyle...
bu yazı bana arkadaşımdan mail ile geldi ...

