2730 Classic İle İlgili Sorularım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Denonitros

Üye
    Konu Sahibi
2730 Classic İle İlgili Sorularım
Arkadaşlar yeni 2730 C aldım ama bazı sorularım :
1)Screensaverlerimi kaybettim nasıl geri getirebilirim?
2)İşletim sistemi nedir acaba sitesin 40 serisi yazıyor ama ben uygul bakarken ye göre bakacağım?
3)3G ye geçtikten sonra telefonu tuttuğum zaman siny şiddeti düşüyor ama 2G de olmuyordu nasıl halledeceğim?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt