Denonitros
Üye
2730 Classic İle İlgili Sorularım
Arkadaşlar yeni 2730 C aldım ama bazı sorularım
1)Screensaverlerimi kaybettim nasıl geri getirebilirim?
2)İşletim sistemi nedir acaba sitesin
3)3G ye geçtikten sonra telefonu tuttuğum zaman siny
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
: 1)Screensaverlerimi kaybettim nasıl geri getirebilirim?
2)İşletim sistemi nedir acaba sitesin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
40 serisi yazıyor ama ben uygul
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bakarken
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ye göre bakacağım? 3)3G ye geçtikten sonra telefonu tuttuğum zaman siny
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şiddeti düşüyor ama 2G de olmuyordu nasıl halledeceğim?
